Dahl Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jorun vinner nok i finalen, men jeg skal stemme på Tone. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Jeg ville foretrukket Jorun og Erik i finalen siden de er de flinkeste men siden erik røk ut forrige gang syns jeg det burde blitt Jorun og Ali. Hvordan er det mulig å si at Jorun og Erik er bedre enn Ali? Ali har et helt eget særpreg, og er etter min mening en av verdens fremste vokalister, spesielt tatt alderen i betraktning. Endret 13. mai 2005 av apwr Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ali har et helt eget særpreg, og er etter min mening en av verdens fremste vokalister, spesielt tatt alderen i betraktning. Eh... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ali har et helt eget særpreg, og er etter min mening en av verdens fremste vokalister, spesielt tatt alderen i betraktning. Eh... Tenkte på det samme... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ali har et helt eget særpreg, og er etter min mening en av verdens fremste vokalister, spesielt tatt alderen i betraktning. Eh... :!: Vi hørte det samme om Kurt. Stemmer nok ikke. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 De beste sangen fremført i hele idol går sånn her: Erik-Hurt Kurt Nilsen-She's So High Malin-Closest Thing to crazy Cindy-Wanna dance with somebody Ali-Sail away with me Glad at Ali gikk ut, han får plate kontrakt uansett! Tone sang utrolig bra idag, men synes Jorun fortsatt er best! JORUN 4 TEH WIN! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ren jentefinale huh... Ja, er på tide med en jentevinner nå Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Noen som vil vedde hvor lang tid det tar før vinneren er glemt? Jeg satser på en måned Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Noen som vil vedde hvor lang tid det tar før vinneren er glemt?Jeg satser på en måned 27 dager her Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Dah! Glemt? Det blir jo idol konserter osv. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ali sang desidert best i dag, ingen tvil om det! Har egentlig ikke stor betydning det at Ali gikk ut i dag. Han vil jo uansett oppnå større suksess enn begge finalistene til sammen. Eg syns Ali sang heilt forferdeleg. Hans versjon av "Why Does It Always Rain On Me?" er noko av det verste eg har høyrt i Idol. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Alt Ali synger ødelegger han. Men det er fordi jeg ikke liker han. Hurra for Tone. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Dah! Glemt? Det blir jo idol konserter osv. Ja, men ingen kommer til å snakke om dem... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hva mener dere med glemt? Jeg husker fortsatt Gaute, David, Kurt og Kjartan. Lenke til kommentar
duda Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ali var jo best idag. Det Ali og Tone sang første del var det klasse over. Det Tone sang andre del var dønn kjedelig. Manic Monday er en happy låt, men det var kjedelig det og. Travis sangen som Ali sang var enormt kjedelig den og, men det var pga sangen, ikke han. Han sang den bra, men kjedleig sang. Dagens skuffelse var jo Jorun. Men med tanke på alt annet hun har gjort før, så er det fortjent at hun er i finalen. Men idag var hun faktisk dårligst. Syns synd at Ali ikke gikk til finalen. Han er bedre enn Tone, men når Tone har hele sogndal bak seg, og mange andre diverse fjortisser bak seg, så blir det vanskelig å hamle opp. Men Ali får nok 100% sikkert en platekontrakt. Enten så gir David Eriksen eller så får han platekontrakt av Ole Evenrud. Det er rimelig sikkert. Men gratulere til Tone og Jorun. Deilig at det endelig blir en jente som vinner. Litt lei av at guttene skal dominere alt, så greit å la jentene smake litt på suksess Lenke til kommentar
haarod Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ali var jo best idag. Det Ali og Tone sang første del var det klasse over. Det Tone sang andre del var dønn kjedelig. Manic Monday er en happy låt, men det var kjedelig det og. Travis sangen som Ali sang var enormt kjedelig den og, men det var pga sangen, ikke han. Han sang den bra, men kjedleig sang. Dagens skuffelse var jo Jorun. Men med tanke på alt annet hun har gjort før, så er det fortjent at hun er i finalen. Men idag var hun faktisk dårligst. Syns synd at Ali ikke gikk til finalen. Han er bedre enn Tone, men når Tone har hele sogndal bak seg, og mange andre diverse fjortisser bak seg, så blir det vanskelig å hamle opp. Men Ali får nok 100% sikkert en platekontrakt. Enten så gir David Eriksen eller så får han platekontrakt av Ole Evenrud. Det er rimelig sikkert. Men gratulere til Tone og Jorun. Deilig at det endelig blir en jente som vinner. Litt lei av at guttene skal dominere alt, så greit å la jentene smake litt på suksess Med tanke på alt annet hun har gjort før så burde hun vært ute for lenge siden. Hun har ikke sunget bra siden de første finalerundene, men neida.. De idiotiske fansene hennes stemmer på henne uansett, dommerne roser henne uansett, Ole sier at hun ser fantastisk ut uansett, men sannheten er at fansen hennes er tonedøve mennesker, at dommerne er partiske og at hun ser ut som en dritt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ganske trist at jeg husker kun to fremføringer fra Idol: Marit - Black Velvet Erik - Hurt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Med tanke på alt annet hun har gjort før så burde hun vært ute for lenge siden.Hun har ikke sunget bra siden de første finalerundene, men neida.. De idiotiske fansene hennes stemmer på henne uansett, dommerne roser henne uansett, Ole sier at hun ser fantastisk ut uansett, men sannheten er at fansen hennes er tonedøve mennesker, at dommerne er partiske og at hun ser ut som en dritt. Er det Tone du snakker om? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ganske trist at jeg husker kun to fremføringer fra Idol: Marit - Black Velvet Erik - Hurt Kem e Marit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå