Zeph Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Bare synd slike fantastiske serier har forsvunnet til fordel for søppel som Idol. Men likevel ser vi på Idol. Det skal lite til for å underhalde dagens befolkning. Litt urovekkande at Big Borther, Hotel Cæsar og Idol er så populært egentlig. Simpel, men fengande underhaldning (berre Idol for min del, hater BB og HC) Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Nei hun gjør ikkje det faktisk. Edit: HKoN- Endret 13. mai 2005 av zefler Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Som ein annan kommenterte her på forumet er det ganske lite som skal til for å bli Fred Astaire og Bono Ifølge dommarane vel og merke. Endret 13. mai 2005 av zeph Lenke til kommentar
jingt Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 YES, Tone kom videre Hun blir også bare penere og penere. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nå vinner jo Jorun uten tvil, hvis ikke er det skandale. Tone er ikke flink nok til å vinne, hun burde vært ute for flere runder siden. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nå vinner jo Jorun uten tvil, hvis ikke er det skandale. Tone er ikke flink nok til å vinne, hun burde vært ute for flere runder siden. Ja men det er hun ikkje. Og det er av ein grunn. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Synes Tone og Alejandro fortjente å gå videre. Tone var best i dag, mener nå jeg Jorun synger jo så falskt!!! Og dommerene skryter henne opp i skyene. Tror egentlig at Jorun vinner, men Tone fortjener det mest av de to. Tone er jo så utrolig pen i tillegg, og det skader jo ikke. Herr Brun Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Du har så utrolig rett. Jorun kan brenne Lenke til kommentar
apwr Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ali sang desidert best i dag, ingen tvil om det! Har egentlig ikke stor betydning det at Ali gikk ut i dag. Han vil jo uansett oppnå større suksess enn begge finalistene til sammen. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Du har så utrolig rett. Jorun kan brenne Jorun er jo flinkere enn Tone. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Du har så utrolig rett. Jorun kan brenne Jorun er jo flinkere enn Tone. så enormt mye flinkere! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Alt i alt er det greit at det ble som det ble, synes nå jeg Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Alt i alt er det greit at det ble som det ble, synes nå jeg slik skulle det gått: Jorun skulle ha vunnet, Ali nummer 2, og tone ut! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jorun synger som ei ku. He he he. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Likte ikke Tone før, men i kveld BÅDE sjarmerte hun meg OG reddet hele kvelden, ved å gå til finalen i stedet for Ali. Tone Tusen takk! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det skulle vært Malin/Cindy mot Tone i finalen. Det hadde vært en fin finale. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Erik og Jorun i finalen hadde vært drømmen. Tone imponerte ikveld. Har aldri likt Ali sin stemme, så idag var han som alltid. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg ville foretrukket Jorun og Erik i finalen siden de er de flinkeste men siden erik røk ut forrige gang syns jeg det burde blitt Jorun og Ali. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jorun og Cindy hadde vært spennende å ha i finalen Jeg er glad for at Ali røk ut i kveld. Da blir det i allefall et kvinnelig idol i år Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Egentlig burde Jorun vært ute for lenge siden. Hun har sunget falskt og dårlig helt siden andre finalerunde. De som burde vært i finalen er Erik, Tone, Malin eller Ali,. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå