Elendil Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 No er det liv i sogndal. Blir spennande. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Programledarane er det mest tragiske du finner på norsk TV innan programmledarar. Harald og Thomas var det einaste paret som klarte den oppgåva. Dårligare innlevelse og manusvitsar skal du leite lenge etter. Syns de var flinke i fjor. Husker ikke hva hun heter, hun lyse som var med i fjor. Men syns de var flinke, og morsomme. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Var det jeg sa. Ali røk idag, men Ali er jo flinkere enn Tone generelt men idag var faktisk Tone best av de alle. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jorun vinner jo klart! Hun får jo platekontrakt Men jeg tror Alejandro vil oppnå større suksesse en Tone! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Idol mhm. Det ligg i namnet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Programledarane er det mest tragiske du finner på norsk TV innan programmledarar. Harald og Thomas var det einaste paret som klarte den oppgåva. Dårligare innlevelse og manusvitsar skal du leite lenge etter. Syns de var flinke i fjor. Husker ikke hva hun heter, hun lyse som var med i fjor. Men syns de var flinke, og morsomme. Neineinei...det var elendig i fjor også...fantastisk dårlig faktisk. Kjartan var ein kjempeflopp, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 IIIIIIK, hadde ikke ventet meg at Tone skulle gå videre i dag gitt. Hadde håpet at Jorunn og Ali skulle komme til finalen. Men men, sånn er livet Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Herregud som folk stemmer. Tone til finalen ? Folk har jammen problemer der ute ja, ofrer en flink gutt til fordel for et siste blikk av Tone...STUSSELIG! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 TRAGISK! Ali fikk et ufortjent tap idag. Han hadde klart en mye bedre vokalprestasjon enn Tone idag, i tillegg til scene messig (det å være artist og slikt). Tone sang rett og slett dårkig på den siste sangen hun fremførte. Derssuten var den første sangen egentlig bare litt over middels bra framført. Jorun var klart flink idag som vanlig, men synes Ali var flinkest! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Savner VH1's "Bands on the Run" - der har man fin musikkreality. De som har sett det vet hva jeg prater om. Digget den serien Endelig noen som har skjønt det. Bare synd slike fantastiske serier har forsvunnet til fordel for søppel som Idol. Savner Flickerstick, Soulcracker, Harlow og Josh Dodes Band, selv om sistnevnte var litt malplassert. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Herregud som folk stemmer.Tone til finalen ? Folk har jammen problemer der ute ja, ofrer en flink gutt til fordel for et siste blikk av Tone...STUSSELIG! For hans sangkarriere er det kanskje ein fordèl å bli nummer 3. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jorun kunne godt ha forlatt idol i dag. Tone og Ali i finalen hadde vært fint. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Herregud som folk stemmer.Tone til finalen ? Folk har jammen problemer der ute ja, ofrer en flink gutt til fordel for et siste blikk av Tone...STUSSELIG! For hans sangkarriere er det kanskje ein fordèl å bli nummer 3. tredje eller andre. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kjenner jeg blir så utrolig frustrert. Hva er galt med folk? Jorunn har ikke sunget bra siden andre finale. Hun er rett og slett dårlig og hun ser ut som en mopp. Det er bare mas med henne på scenen, og hun kan ikke synge. Hun er rett og slett teit. Tone og Ali burde vært i finalen. Jorun kan brenne Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Bare synd slike fantastiske serier har forsvunnet til fordel for søppel som Idol. Men likevel ser vi på Idol. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 jøss...Tone gikk videre jo.. var sikker på at det ikke skulle skje jeg.. men at Jorun gikk videre a gitt..huff.. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jorun kunne godt ha forlatt idol i dag. Tone og Ali i finalen hadde vært fint. Du har så utrolig rett. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Sangen Ali sang forrige gang (David Gray - Sail away with me eller hva den heter) imponerte sterkt. Har aldri vært noen fan av han, men der imponerte han virkelig. Av den grunn hadde jeg ønsket han kom til finalen. Idag syns jeg Jorun var dårligst. Første sangen var grusom, men dommerene hadde jo bestemt at de likte det før hun sang så.....Andre sang var bra. Hun lever nok litt på favoritt-stempelet samt at dommerene roser henne i sky uansett hva hun gjør. Men artist er hun, og flink. Tone er flink når hun er flink Altså innimellom. Hun har nok overlevd et godt stykke på grunn av utseende, men heldigvis kan hun synge også (i motsetning til Sandra). Vel, dette ble vel igrunn bare litt tanker omkring dagens deltagere Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Skjønner heller ikke hva stylisten tenker på med tanke på Jorun. Hun ser jo ut som en dass, rett og slett... Beklager at jeg spammer, men må få ut masse frustrasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå