Mala Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 For de som lurere på om noen virkelig ser på idol, eller som ikje har skjønt det før nå ved å lese denne posten Idol premiere seertall! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Idol er det alltid massevis av folk som ser på. Robinson VIP derimot. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 God underholdning, men programlederne er håpløse.. De skal være så morsomme, men det er jo bare totalt tåpelig... De prøver å være morsomme og får det absolutt ikke til, og de er også nedenfor stadiet der det er morsomt fordi de er så dårlige. Konklusjon: De kommer aldri til å få meg til å le. Nå er det jo ikke nødvendigvis akkurat de som bestemmer hva innslagene skal handle om og hva de skal si, men er enig i at de "sketsjene" og disse "humorreplikkene" er litt drøye og for spesielt intereserte. Morsommere enn ifjor ihvertfall. De stetsjene ifjor var jo bare teite og irriterende. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 At ikke Solveig og han andre skriver sketsjene de fremfører er greit, men de burde hatt noe å si, for de driter seg ut på tv. Man skal ha veldig dårlig humor eller være rundt 10 for å like den humoren der. Jeg må innrømme at det var bedre enn ifjor, men det skal ikke akkurat så mye til. Jeg blir flau på deres vegne. :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 At ikke Solveig og han andre skriver sketsjene de fremfører er greit, men de burde hatt noe å si, for de driter seg ut på tv. Man skal ha veldig dårlig humor eller være rundt 10 for å like den humoren der. Jeg må innrømme at det var bedre enn ifjor, men det skal ikke akkurat så mye til. Jeg blir flau på deres vegne. :!: Så sant så sant hender eg trkker på smilbpndet sånn av og til men hehe Lenke til kommentar
royale Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hvor mange ganger har de hatt idol nå? er dette den tredje gangen? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hvor mange ganger har de hatt idol nå?er dette den tredje gangen? Jepp Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hvor mange ganger har de hatt idol nå?er dette den tredje gangen? Jepp Og sannsynligvis den siste trort eg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Og sannsynligvis den siste trort eg Det tror ikke jeg. TV2 tjener jo grovt på alle denne SMS-stemmingen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Og sannsynligvis den siste trort eg Det tror ikke jeg. TV2 tjener jo grovt på alle denne SMS-stemmingen. ja du sier noe der Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg har hørt at dette er den siste sesongen, men i og med at det allerede er en stor suksess kan jeg ikke si at jeg stoler helt på dette ryktet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Dersom det fortsetter noen år til, ender det sikkert med laber oppmerksomhet og sånn..slik som alle andre reality show Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kanskje. Var jo uendelig mange fler som meldte seg på i år enn i fjor da... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kanskje.Var jo uendelig mange fler som meldte seg på i år enn i fjor da... Noen som har noen tall fra første året og frem til nå? Hadde vert litt morro å sett utviklingen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hørte at premieren på første sesong hadde 2-300.000 seere, mens premieren forrige sesong var på 700-og-noe-tusen. Årets premiere hadde noen ti-tusener flere seere enn i fjor. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Eit program det amatører kan få konkurere om musikk ferdigheter er ikkje så dumt, men måtten Idol har det på blir for dumt. Heile konseptet her heilt på tryne.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Hvis man driter seg ut på Idol, har man driti seg ut skikkelig.. (Ikke langt fra på livstid ) De bruker personen som "ikke-syng-som-dette-objekt", og hvorfor ikke legge det ut på internett. Ondskapsfullt! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg tror neppe TV2 kutter ut Idol etter bare 3 sesonger. De tjener (som en over her har sagt) grovt på SMS meldingene og Idol har alltid hatt høyt seertall. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg tror neppe TV2 kutter ut Idol etter bare 3 sesonger. De tjener (som en over her har sagt) grovt på SMS meldingene og Idol har alltid hatt høyt seertall. Før eller senere blir det blodbad på en av auditionene.. da skal jeg se på.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Underteknede skal være med på idol neste år. Skal møte opp i det grimmeste antrekket en kan tenke seg for og så synge "Stomp og Vann" av Åsmund Åmli-Band! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå