MacManus Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Tone var flink idag jo Bedre enn andre og vanligvis ja. Men god er vel å gå litt langt syns jeg. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Satan så dårlig! Dette er rett og slett fryktelig. Ali synger falskt, Jorun synger falskt, Tone synger skammelig kjedelig. Idol Lenke til kommentar
Muntiadok Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Må bare få ut frustrasjonen over hvor elendige dommerne er. At Tone-Lise griner av den prestasjonen til Ali er noe jeg må grine av...Men Idol er jo barne-tv, se bare på publikum i salen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Må bare få ut frustrasjonen over hvor elendige dommerne er. At Tone-Lise griner av den prestasjonen til Ali er noe jeg må grine av...Men Idol er jo barne-tv, se bare på publikum i salen. :!: Ali er bare herpa Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det var lavt nivå i dag ja. Eneste som er å se på er Tone Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kom til å tenke på James Bond filmen "For Your Eyes Only". I staden for å legge trykket på "Your" så legger du det på "Eyes" og du har Idol i eit nøtteskall Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det var lavt nivå i dag ja. Eneste som er å se på er Tone Jeg skal faktisk for første gang noensinne inrømme at Tone var utrolig pen i dag Har aldri blitt sjarmert av henne tidligere, men i dag ble jeg det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Lars tar en hammer og knuser idolkonseptet en gang for alle. Det eneste som er morsomt er audition. Der har du god underholdning! Savner VH1's "Bands on the Run" - der har man fin musikkreality. De som har sett det vet hva jeg prater om. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg tror Alejandro ryker idag. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 jeg tror tone ryker.. men basert på dagens performance syntes jeg joprun bør ryke... syntes at ali burde vinne, siden har er den mest spesielle... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Tone i finalen :D :D Men Jorun og..ville hatt Ali Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Yes! Tone kom til finalen! Jippii, får se en på en episode til da! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Supperkoker'n gikk ut. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 TONE OG JORUN!!!!!!!! Endelig går ting som jeg vil! Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 folk har ikke peiling. blir vel sånn ny kjartan fiasko nå ja.. håper at ali får gitt ut en plate da hvertfall. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det eneste som er morsomt er audition. Der har du god underholdning! Enig... jeg synes Idol blir dårligere for hvert år som går. Nå skal jeg innrømme at jeg ikke følger så godt med, men jeg må si jeg synes de høres sure ut alle sammen... Kurt var Konge... Maria hadde stemme... Ali.. tja.. vet ikke helt, jeg synes den hese greia hans blir kjedelig temmelig fort. De fire som var forrige gang var igrunn omtrent like gode alle sammen... og ikke særlig gode noen av dem. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Savner VH1's "Bands on the Run" - der har man fin musikkreality. De som har sett det vet hva jeg prater om. Digget den serien Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hurra for Tone! Var sikker på at hun skulle gå ut. Dette var fine greier Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 tar det som en selvfølge at ali får gitt ut en plate.. det tar nok litt lengre tid enn med den som vinner, men da får han nok gitt ut en mye mer gjennomtenkt og gjennomført plate enn den som vinner. Jeg tror nok det kan bli tilstander a'la kjartan nå ja.. At den som vinner kommer til å få pøst ut en plate om 2-3 mnd, som kommer til å være litt under midt på treet, og så kommer ali med sin plate og selger en hel masse.. Samboern min kommer til å kjøpe platen i allefall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå