Dahl Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 aldri stemt før i år.. men nå skal jeg søttan meg stemme på Tone jeg også assa.. Samme her. Stemt en gang tidligere denne sesongen, og stemte to ganger i dag. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ali ødela begge songane for meg, heilt forferdeleg. BAH. Tone derimot, Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Den andre opptredenen hennes var ikke all verden, men jeg håper Tone når finalen.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Jævla dommarar. Let's Get This Party Started var jo elendig...liker ikkje stemma til Jorun eg. Songbird var meget bra. Skulle likt å sett Ali og Tone i finalen, men det blir vel Jorun. Manic Monday var ikkje topp, men synest ikkje låta passa ho i det heile tatt...dei sitter og klager på at deltakarane velger feil låt, og så velger dei feil sjølve... Endret 13. mai 2005 av zeph Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nokon som synes programledarane er morsomme? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nokon som synes programledarane er morsomme? nei... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Da Var det ikkje berre meg som synes det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Programledarane er det mest tragiske du finner på norsk TV innan programmledarar. Harald og Thomas var det einaste paret som klarte den oppgåva. Dårligare innlevelse og manusvitsar skal du leite lenge etter. Endret 13. mai 2005 av zeph Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Programledarane er det mest tragiske du finner på norsk TV innan programmledarar. Harald og Thomas var det einaste paret som klarte den oppgåva. Dårligare innlevelse og manusvitsar skal du leite lenge etter. enig der du.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ja og dei klarte det med stil. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 De er hyggelig og fine programledere, men humoristisk sans har de ikke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) De er hyggelig og fine programledere, men humoristisk sans har de ikke. Diverre blir dei vel valgt ut etter kor "fine" og "hyggelege" dei er. Men...er det programledarar som ikkje er hyggelege? Thomas og Harald, OJ og han i Nytt på Nytt er geniale. Endret 13. mai 2005 av zeph Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Tone har faktisk vært den beste idag, tror sannelig Jorun kan ryke idag. Jeg syns hun har vært verst av de 3. Ali har ikke vært god men bedre enn Jorun syns jeg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Satan så dårlig! Dette er rett og slett fryktelig. Ali synger falskt, Jorun synger falskt, Tone synger skammelig kjedelig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hadde ikkje dommarane skamrost Jorun uansett korleis ho syng så hadde kanskje det blitt ein god fight. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Så positiv du er i dag da Lars! Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jorun har vært best i dag. De tre første sekundene av den andre låta var faktisk bra. Men så skulle hun litt opp i toneleie, og falt totalt sammen. Men tre bra sekunder, det er ny rekord i årets idol spør du meg. Jeg synes det er dårlig gjort mot disse ungdommene som uke etter uke er nødt til å stå på scenen og synge falskt og med dårlig stemme. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Så positiv du er i dag da Lars! Syns LarsP har helt rett jeg, dette var utrolig dårlig! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Programledarane er det mest tragiske du finner på norsk TV innan programmledarar. Harald og Thomas var det einaste paret som klarte den oppgåva. Dårligare innlevelse og manusvitsar skal du leite lenge etter. word Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå