Black Star Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Cindy? kødder du? maken til kjip kjerring! synger bare dårlig DIVA musikk! Wintney, MareiaKæri å det som verre er! nei FYSJ! Men synge kan hun. Tror faktisk hun er den med mest talent. At hun har litt lavere IQ enn de andre (kan være image for alt jeg vet) er en ting, men har du hørt henne synge? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ut med Ali og Jorun. Og Tone! Inn med Malin og Cindy.... Idol er teit. Jorun vinner. Cindy? kødder du? maken til kjip kjerring! synger bare dårlig DIVA musikk! Wintney, MareiaKæri å det som verre er! nei FYSJ! Din musikksmak har ingenting med stemmen hennes å gjøre. Hun synger bra. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Cindy synger ikke, hun hyler! "maken til kjip kjerring"...tenker ikke bare på oppførsel, men på sang også.. seriously...cindy? Nei, vær så snill!! Endret 13. mai 2005 av -mAdz- Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Man hører det man vil høre, -mAdz- Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Cindy er fin, god stemme og artist look! Men problemet er at vi har flere av hun! Vi har Britney Spears, Christina Agruilera(Som cindy synger osm en gud!), Maria Mena og Alica Keys. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Tviler på at den som vinner Idol kommer til å bli berømt i utlandet Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 ja tror nok ikke vi blir og få se noe kurt suksess igjen med det første. har de ikke hatt world idol de siste årene eller var vi bare ikke med siden kjartan sugde rumpe? eller kanskje usa ble grinete når de ikke vant sist så de har lagt ned hele greia! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 ja tror nok ikke vi blir og få se noe kurt suksess igjen med det første. har de ikke hatt world idol de siste årene eller var vi bare ikke med siden kjartan sugde rumpe? eller kanskje usa ble grinete når de ikke vant sist så de har lagt ned hele greia! var nok fordi at det er flaut og sendte Kjartan ut i verden! han synger som ei skadd ku Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 ja tror nok ikke vi blir og få se noe kurt suksess igjen med det første. har de ikke hatt world idol de siste årene eller var vi bare ikke med siden kjartan sugde rumpe? eller kanskje usa ble grinete når de ikke vant sist så de har lagt ned hele greia! Er jo bare ett og et halvt år siden World Idol der Kurt vant da. Men de kuttet det ut ja. Har ikke vært noe mer WI. De sa det var fordi det ikke ble populært nok i USA og Storbritannia. Tenker de bare var sure fordi de ikke vant jeg... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kanskje de bør prøve igjen, konkurransen fra Norge er i allefall svekket Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ja Kjartan har hvertfall ikke nubbesjangs i noe World Idol. Jeg mener å ha hørt at de hadde diskusjoner om de kanskje skulle ha et WI til, men jeg tror de droppa det. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nokon som støtter at det kjem enda ein sesong Idol? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jada, det er gøy å se folk drite seg ut Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ja det er vel det. Litt ihvertfall, personlig synes at konseptet er oppbrukt no. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ja, det er egentlig det. Men de setter nok i gang et år til... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ja det skulle ikkje forundre meg, berre tv2 tener på det. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Cindy burde ha vært med nå, i stedet for Tone, det mener i allefall jeg. Hva skal idolene synge i kveld? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Dommerene har valgt ut sang(er) til dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå