TomWhittaker Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Alle som sier Tone er en kåt fjortis som ikke vet hva musikk er! Og alle som seier MacGyver er bra er kåte naturfagslærarar på 45år. () Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jorun framfor Ali. ja og Ali framfor Tone! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jorun framfor Ali. ja og Ali framfor Tone! Nei motsatt Jorun > Tone > Ali Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Kurt kommer tilbake som en overraskelse i finalen og vinner hele shiten om igjen! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Tror Tone går ut på fredag, uheldigvis. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Kurt kommer tilbake som en overraskelse i finalen og vinner hele shiten om igjen! Høres artig ut. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Kurt kommer tilbake som en overraskelse i finalen og vinner hele shiten om igjen! Weee Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Og alle som seier MacGyver er bra er kåte naturfagslærarar på 45år. () håper du kødda der azz! Endret 12. mai 2005 av -mAdz- Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Nå skal jeg kose meg med Big One, Solo og Futurama! Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Nå skal jeg kose meg med Big One, Solo og Futurama! Hva har det med idol å gjøre?...passer kanskje bedre på "Gledesutbrudd", eller noe sånt..haha, men likevel, morsomt innlegg Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Nå skal jeg kose meg med Big One, Solo og Futurama! tror du bommet på tråden nå.. hørtes mer ut som et SO4 innlegg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Flere som ikke har tenkt å se på Idol imorgen? Uten Erik blir det ikke det samme. Jeg likte stemmen hans og jeg likte låtvalgene, men nå blir det bare Ali som synger fløtepusmusikk og Tone som synger dårlig. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg har ingen planer om å droppe å se på det, nei. Jorun er fortsatt med Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Skal se på det ja. Men kommer ikke Jorun til finalen så vet jeg ikke om jeg vil se den... ... Hehe, jeg skal nok se den uansett. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Om Jorun vinner så boikotter jeg alt som har med Idol å gjøre resten av livet. Jeg mener det, hun er talentløs. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ut med Ali og Jorun. Og Tone! Inn med Malin og Cindy.... Idol er teit. Jorun vinner. Lenke til kommentar
duda Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Flere som ikke har tenkt å se på Idol imorgen? Uten Erik blir det ikke det samme. Jeg likte stemmen hans og jeg likte låtvalgene, men nå blir det bare Ali som synger fløtepusmusikk og Tone som synger dårlig. og du har fått med deg at det ikke er dommerne i det hele tatt som har valgt sangene til de tre denne gangen............. Lenke til kommentar
chil Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ut med Ali og Jorun. Og Tone! Inn med Malin og Cindy.... Idol er teit. Jorun vinner. Cindy? kødder du? maken til kjip kjerring! synger bare dårlig DIVA musikk! Wintney, MareiaKæri å det som verre er! nei FYSJ! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Haha, jeg så det nå Unnskyld Fanta Boy, jeg leste nok litt fort, og misforsto setningen din. Min feil Syntes nå det var litt rart at du plutselig heia på Tone ja... :!: Huff! Her skrev jeg litt feil også My bad! Skal fikse nå. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Flere som ikke har tenkt å se på Idol imorgen? Uten Erik blir det ikke det samme. Jeg likte stemmen hans og jeg likte låtvalgene, men nå blir det bare Ali som synger fløtepusmusikk og Tone som synger dårlig. og du har fått med deg at det ikke er dommerne i det hele tatt som har valgt sangene til de tre denne gangen............. Still, bill. Talentet mangler uten godgutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå