Anonym234 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Me too, bakemesterharepus. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvorfor skal absolutt Jorun være med i finalen? hun har blant annet ikke sunget så veldig bra de siste gangene...hmm..neee Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Dommerene har bestemt at Jorun og Ali er best. Da blir det slik... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ja, de har hatt en stygg tendens til å favorisere Jorun og Ali hele tiden. Derfor blir det disse to som står igjen i finalen også. Tror nok den er spikra for lengst. Om ikke ivrige gutter og hele sogndal plutselig setter i gang en kjempeaksjon for å stemme Tone til finalen da... Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Satser på det siste der! må kanskje gi en stemme til Tone på fredag..har ikke gjort det før Lenke til kommentar
chil Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ja, de har hatt en stygg tendens til å favorisere Jorun og Ali hele tiden. Derfor blir det disse to som står igjen i finalen også. Tror nok den er spikra for lengst. Om ikke ivrige gutter og hele sogndal plutselig setter i gang en kjempeaksjon for å stemme Tone til finalen da... det hadde vært rått! vunnet bare pga at ho er fin..Det er jo det hitt låter handler om!! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Synes Erik var best, så Idol er ikke interresant lengre.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Jorun framfor Ali. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Malin skulle vunnet. Eller Cindy. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 eller ikke cindy! men malin kunne blitt en bra artist!..hun får sikkert lage plate med en eller annen ..men cindy, nei takk!! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Grunnen til at tone fortsatt er der, er pg.a utseende! Det er noe dritt, Jorun skal vinne idol Endret 13. mai 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
haarod Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Vil ikke si at Jorun appelerer særlig til meg. Appelerer mest til jenter, og eldre damer. Som moren min? Av de tre gjenværende liker jeg Ali best, men likte både Erik, David og Malin bedre. Eva var også flink, men ikke min type. Tone er også flink. Hun har "pakka" som de pleier å si Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Alle som sier Tone er en kåt fjortis som ikke vet hva musikk er! Jorun bør vinne siden hun har et ben i hver sjanger. :!: Vi sier ikke at Tone er en kåt fjortis, men at det er kåte fjortis(gutt)er som har største delen av æren for at hun har kommet til topp 3. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Alle som sier Tone er en kåt fjortis som ikke vet hva musikk er! Jorun bør vinne siden hun har et ben i hver sjanger. :!: Vi sier ikke at Tone er en kåt fjortis, men at det er kåte fjortis(gutt)er som har største delen av æren for at hun har kommet til topp 3. Var heller ikke det han mente. Han formulerte seg bare litt dårlig. Alle som mener Tone, er noen kåte fjortiser. Ikke at Tone er en kåt fjortis. Men altså at de som synes Tone er flink, er noen kåte fjortiser som ikke vet hva musikk er Endret 12. mai 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Haha, jeg så det nå Unnskyld Fanta Boy, jeg leste nok litt fort, og misforsto setningen din. Min feil Syntes nå det var litt rart at du plutselig heia på Tone ja... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå