Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Satser på Jorun og Ali i finalen, så blir det litt spenning rundt hvem som vinner. Tone er strengt tatt ikke ett idol. Lenke til kommentar
chil Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 ingen av dem er ett idol, de vil ha 1 kanskje 2 hit låter. så er de vekke( hmm det er kanskje det som er idol) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 ingen av dem er ett idol, de vil ha 1 kanskje 2 hit låter. så er de vekke( hmm det er kanskje det som er idol) Idol er Kurt Nilsen, og han er neppe borte før om lenge Den mannen vet å synge å få liv i publikum uten tvil, Kurt Nilsen med band skal eg lovere dere som ikkje har opplevde det TAR AV!! Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Satser på Jorun og Ali i finalen, så blir det litt spenning rundt hvem som vinner. Tone er strengt tatt ikke ett idol. Er Jorun og Ali idoler de da?... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Satser på Jorun og Ali i finalen, så blir det litt spenning rundt hvem som vinner. Tone er strengt tatt ikke ett idol. Er Jorun og Ali idoler de da?... Ja, det synes jeg. Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hva er det med dere sykinger!! De dyrker jo liste-pop som om det var en egen gud der! det er jo skjending! off off off... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hva er det med dere sykinger!! De dyrker jo liste-pop som om det var en egen gud der! det er jo skjending! off off off... Gjør vi? Forklar. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hva er det med dere sykinger!! De dyrker jo liste-pop som om det var en egen gud der! det er jo skjending! off off off... Du tar nok for mange under samme grep her du, eg personlig tar mest mulig avstand fra den musikken det. Eg kan rett og slett ikkje fordra det, og eg er nok ikkje den einaste her inne? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg tror platen til Ali ville vært fetere enn Joruns. Han har en unik stemme - det har ikke Jorun. IMO. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Hva er det med dere sykinger!! De dyrker jo liste-pop som om det var en egen gud der! det er jo skjending! off off off... Hva er det meg deg da?! fy f...du er ikke helt rett...kommer her å skrive at alle her er sykinger som dyrker liste-pop...Du skjønner det at det finnes folk som hører og liker forskjellig musikk vet du..eller vet du det kanskje ikke? Det der var noe av det drøyeste jeg har sett på denne tråden på lenge! Endret 10. mai 2005 av -mAdz- Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg tror platen til Ali ville vært fetere enn Joruns. Han har en unik stemme - det har ikke Jorun. IMO. Han kan jo bare synge en sjanger da.. Kan bli litt kjedelig hvis plata hans kun gå i samme tonen.. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 IMO. Han kan jo bare synge en sjanger da.. Kan bli litt kjedelig hvis plata hans kun gå i samme tonen.. det tror jeg også...det må bli en forferdelig kjedelig plate..med en god sang, så blir resten bare baaad... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvem gidder å høre på en hel cd med ballader da? Han takler ikke at tempoet blir satt opp.. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvem gidder å høre på en hel cd med ballader da?Han takler ikke at tempoet blir satt opp.. han synger jo ikke bare saakte sanger...ikke veldig sakte hvertfall...han ligger på en sånt david gray-nivå(halvraske slags ballader), hvis du kan kalle det det. Synes jeg da...han takler jo litt oppsats på tempoet, men kanskje ikke veldig mye Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Vi trenger ikke enda en David Gray! Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 han blir jo ingen ny david gray..og foresten, hvorfor ikke en david gray til? Vi har ikke så veldig mange david gray her i verden, hvertfall ikke som synger..men enig i at en plate med ali hadde kommet til å bli i meste laget kjedelig..hvertfall for meg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 For meg og. Men for meg spiller det egentlig ingen rolle hvem som vinner, for jeg kommer ikke til å kjøpe den plata uansett Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hehe, du sier noe der ...må vel kanskje få lastet den ned etter hvert da..skal ikke betale penger for det der crappet nei... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Liker ikke ali så godt.. Men vil heller høre (les HØRE) ham i finalen enn Tone.. Jorun er jo selvsagt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå