Anonym234 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det tror ikke jeg Tone går ut på Fredag. Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 håper jorun ryker. Ho er ikke SÅ flink, ho har ikke noe særegent. Ali har fatisk til tider en meget bra stemme. Men det er ingen skikkelig gode som er med. heia kurt håper Tone vinner Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 må si meg veldig enig med chil her... går ikke an å få sagt det bedre Tone, gogogo! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Irriterer meg like mye over leppeslikkinga og blunkinga til Tone. jeg irriterer meg ikke, ho spiller på sex på en bra måte. Men ho seier at det er ikkje difor ho gjer det. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hva skulle hun ellers sagt? Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 hun sier faktisk at det er noe hun gjør når hun er nervøs etc. ...blir litt feil at noen skal være sur på henne fordi hun gjør det der med tunga jeg liker det hvertfall...men seriously..mener det azz Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 hun sier faktisk at det er noe hun gjør når hun er nervøs etc. ...blir litt feil at noen skal være sur på henne fordi hun gjør det der med tunga jeg liker det hvertfall...men seriously..mener det azz Britney kler seg "sexy" fordi hun liker klærene, det har ingenting med å spille på sex å gjøre. Det sa hun selv, så det må jo være sant. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hehe.. Men Tone og Britey bør vel egentlig ikke sammenliknes. Det er ekstremt mange som er mye verre enn Tone.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hehe, er det noen som er sure på Tone her? Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hehe..Men Tone og Britey bør vel egentlig ikke sammenliknes. Det er ekstremt mange som er mye verre enn Tone.. mhm Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Tone går helt klart ut på fredag. Det kan jeg garantere! Jorun og Ali er selvfølgelig de to som går til finalen. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hva skulle hun ellers sagt? Hun hadde ikke trengt å si noen ting. Det var jo hun som nevnte at hun ikke spilte på sex. Programlederne spurte henne ikke om dette. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hun sa det nok fordi folk påstår at hun spiller på sex. Og har sikkert sagt det til ho. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Tone går nok ut, men jeg skulle håpe Jorun gikk ut. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Mhm, flere som håper det, men det skjer dessverre ikke Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Blir nok fjortisene som avgjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå