Nevnarion Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 han derre ali fyren er sammen med ei (iris) som går på skole på samme bygg som meg (hun går vk2 jeg går gk), så noen av jentene der ble temmelig oppspilt over det Hahaha :!: Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg SA DET! Erik ut. Beklager, Jorunfans, jeg blir kvalm av måten hun prøver å sanke stemmer ved å vinke til publikum i det hun ankommer scenen, og måten hun sier: "Dere var fantastiske au (også)" til publikum etter at hun har fått sin erklæring fra dommerne. KVALMT! Beklager, jeg må kaste opp, unnskyld meg et øyeblikk. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 KVALMT! Beklager, jeg må kaste opp, unnskyld meg et øyeblikk. Btw, så du tone blunket når de var sånn nærbilde av henne etter hun hadde sunget. Holdt på å le meg ihjel jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 KVALMT! Beklager, jeg må kaste opp, unnskyld meg et øyeblikk. Btw, så du tone blunket når de var sånn nærbilde av henne etter hun hadde sunget. Holdt på å le meg ihjel jeg. Begge ble eid da Christian pekte mot kamera etter han hadde sunget en kjærlighetssang. Da lo jeg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 KVALMT! Beklager, jeg må kaste opp, unnskyld meg et øyeblikk. Btw, så du tone blunket når de var sånn nærbilde av henne etter hun hadde sunget. Holdt på å le meg ihjel jeg. Ja, et triks fordi hun nettopp hadde fått slakt av dommerne. Da må hun hente seg litt inn igjen vet du, med et lite blunk Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 HATER JORUN! Og hva...var det der? Hørte at det var Jorun, men skjønner ikke heeelt poenget... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Han blir kvalm av Jorun, men allikevel tar han seg bryet med å sample henne og legge henne ut på et forum Da må han jo bare høre på henne flere ganger. Såpass sterke meninger kan du uansett holde for deg selv når du ikke klarer å skrive noe mer konstruktivt enn det der. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 HATER JORUN! hva er det hun sier? og hva er galt? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Btw, så du tone blunket når de var sånn nærbilde av henne etter hun hadde sunget.Holdt på å le meg ihjel jeg. Hun har en tendens til å gjøre det etter å ha sunget, det skjer ikke bare en gang, men ALLE gangene... *Se på oss med sukkersøtt smil* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hun har en tendens til å gjøre det etter å ha sunget, det skjer ikke bare en gang, men ALLE gangene... *Se på oss med sukkersøtt smil* Mhm, me dont like Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Men du er jo jente da forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 HATER JORUN! hva er det hun sier? og hva er galt? Hun sier "Tusen takk til dere og" elns. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Men du er jo jente da forhåpentligvis. Ja, men det irriterer meg Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Irriterer meg like mye over leppeslikkinga og blunkinga til Tone. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg synes Tone er Snill OMG LOL! Haha, seriøst bra. Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Irriterer meg like mye over leppeslikkinga og blunkinga til Tone. jeg irriterer meg ikke, ho spiller på sex på en bra måte. Lenke til kommentar
brd Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 eg trur dette forumet holder tone i liv i idol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå