Gå til innhold

Idol 2005

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg SA DET!

Erik ut.

Beklager, Jorunfans, jeg blir kvalm av måten hun prøver å sanke stemmer ved å vinke til publikum i det hun ankommer scenen, og måten hun sier: "Dere var fantastiske au (også)" til publikum etter at hun har fått sin erklæring fra dommerne.

KVALMT! Beklager, jeg må kaste opp, unnskyld meg et øyeblikk.

Lenke til kommentar

Btw, så du tone blunket når de var sånn nærbilde av henne etter hun hadde sunget.

Holdt på å le meg ihjel jeg. :p

Begge ble eid da Christian pekte mot kamera etter han hadde sunget en kjærlighetssang. Da lo jeg.

Lenke til kommentar

Btw, så du tone blunket når de var sånn nærbilde av henne etter hun hadde sunget.

Ja, et triks fordi hun nettopp hadde fått slakt av dommerne. Da må hun hente seg litt inn igjen vet du, med et lite blunk ;)

Lenke til kommentar

Han blir kvalm av Jorun, men allikevel tar han seg bryet med å sample henne og legge henne ut på et forum :dontgetit: Da må han jo bare høre på henne flere ganger.

Såpass sterke meninger kan du uansett holde for deg selv når du ikke klarer å skrive noe mer konstruktivt enn det der.

Lenke til kommentar

Hun har en tendens til å gjøre det etter å ha sunget, det skjer ikke bare en gang, men ALLE gangene... *Se på oss med sukkersøtt smil* :sick:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...