Gå til innhold

Idol 2005

Anbefalte innlegg

De har vel lagt det på søndag klokka 20:00 for å rappe seerne fra Robinson VIP kan jeg tenke meg.

Så det er noen som ser på det altså?

Utrolig...

hehe klrt det er noen som ser på det.Men eg for dessverre ikje sett det i dag pga eg skal på sånn revy øving.Men saken er biff, eg for moren til noen veninner av meg til o ta det opp i kveld :!: er man desperat så er man det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, skjønner ikke at noen ikke mener det samme som meg.

Men jeg hadde fått det inntrykket fra media, at det var kjempeteit og at seertallene til TV3 hadde sunket drastisk i forhold til tidligere robinson-ting.

Har aldri sett på det selv.

Ja, akkurat Robinson ser jeg ikke på selv, men andre kan gjerne få gjøre det. Idol kan være litt morsomt når folk tror de er flinke til å synge, men driter seg totalt ut. Å se noen som virkelig kan synge, er også ganske underholdende. Men får jeg tilbud om noe gjøre noe annet, så skal det ikke mye til før Idol ofres.

Lenke til kommentar
Gah.. blei bare kvalm av hu rumpesleikern. Hu asiatiske med gul genser. Fikk bare ekstreme flashbacks til Sandra. "Smile smile smile og smiske".

Jeg skjønner heller ikke hvorfor hun dansedama gikk videre, men de som sammenligner henne med Sandra får et smekk på kinnet :love:

Lenke til kommentar
ja hun dansedama ver jo helt fjern i huet.. alt det rare som ramla ut av kjeften hennes etterpå..?

og nei, ikke sammenlign henne med sandra! sandra er noen hakk over ja.. :)

(nei, snakker ikke om sangstemmen nå..)

Det virka som om hun hadde blanda 5 typer dop og glemte ritalin-pilla hjemme...

Sandra har alt fra stemmen til det smågutter fantaserer om :p

Lenke til kommentar

Kveldens høgdepunkt var hu som også var med i fjor,men ikkje kom videre.Hu som i fjor sang Bryan Adams -Here i am(elle noe) Hu såg bedre ut i år men, fytti rakkern så jævlig det var når hu sang Anastacia i år. :!: Skjønne ikkje at det faktisk tror at det har en mulighet for å komme videre.. :no:

Lenke til kommentar

jepp, noen gang begynner man og lure på om folk ikke hører seg selv synge.. jeg har jo ikke akkurat noen sangstemme selv så skal jo egentlig ikke klage på stemmen til disse folkene, men jeg har idet minste vett nok til og ikke møte opp på audition!

men god underholdning er det jo! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Kveldens høgdepunkt var hu som også var med i fjor,men ikkje kom videre.Hu som i fjor sang Bryan Adams -Here i am(elle noe) Hu såg bedre ut i år men, fytti rakkern så jævlig det var når hu sang Anastacia i år. :!: Skjønne ikkje at det faktisk tror at det har en mulighet for å komme videre.. :no:

Hahaha, ikke sant! Skulle akkurat til å nevne det!

Jeg trodde at hun tok hintet i forrige runde, men neeei da... :roll: :!:

Lenke til kommentar
God underholdning, men programlederne er håpløse.. De skal være så morsomme, men det er jo bare totalt tåpelig... :ermm:

De prøver å være morsomme og får det absolutt ikke til, og de er også nedenfor stadiet der det er morsomt fordi de er så dårlige. Konklusjon: De kommer aldri til å få meg til å le.

Lenke til kommentar
God underholdning, men programlederne er håpløse.. De skal være så morsomme, men det er jo  bare totalt tåpelig...  :ermm:

De prøver å være morsomme og får det absolutt ikke til, og de er også nedenfor stadiet der det er morsomt fordi de er så dårlige. Konklusjon: De kommer aldri til å få meg til å le.

Nå er det jo ikke nødvendigvis akkurat de som bestemmer hva innslagene skal handle om og hva de skal si, men er enig i at de "sketsjene" og disse "humorreplikkene" er litt drøye og for spesielt intereserte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...