Wyldelife Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Erik går garantert ut idag!I dag var tone's beste dag, men Jorunn og Ali imponerte, solo altså! Jeg hadde riktig! WOHO! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Eg er 100% sikker på at ei jente vinner Idol 2005 og godt er det. Jepp! *runke til Tone i latex* ( ) Do that! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Hvem vet, kanskje kommer Tone også til å lykkes. Sandra har jo dårligere stemme enn Tone, men hun har jo lykkes hun og. ( . )( . ) Need i say more? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Nei! Idol handler om så mangt meir enn synging. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det var sannelig på tide at Erik røk ut. Nå mangler vi bare Tone og Ali så er det i boks Det var som forventa. Dommerne snakka om at Tone komt til å rykke ut, nei sa eg med eingang. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Idol begynner og bli spennende Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Idol begynner og bli spennende Pulsen blir fort høgare når dei skal avgjere kven som går ut. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Idol begynner og bli spennende Pulsen blir fort høgare når dei skal avgjere kven som går ut. hehe ja den blir det! Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Pulsen min blei høy etter eg visste kem som røyk ut av IDOL! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Pulsen min blei høy etter eg visste kem som røyk ut av IDOL! øh? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Syns ikke Idol er noe spennende jeg. Ali og Jorun har vært favoritter såogsi hele tiden, og de kommer i finalen sammen.. Og der vinner Jorun. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Skjønner ikke hvorfor folk gidd å stemme på Tone fordi hun er digg.. Irriterer meg så sinnsykt.. Hun burde røket for lenge siden.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Gutter er mongo Hva med alle jentene som stemte på Christian (han sugde og btw).. Er akkurat det samme der. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Gutter er mongo Jenter er mongo Er jo en grunn til at Ali er kommet så langt, og det er ikke stemmen. Han må ha verdens kjedeligste stemme, med elendig spenn. Så når vi allerede snakker om kåte fjortissgutter, så kan vi jo dra frem kåte fjortissjenter også. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Gutter er mongo Jenter er mongo Er jo en grunn til at Ali er kommet så langt, og det er ikke stemmen. Han må ha verdens kjedeligste stemme, med elendig spenn. Så når vi allerede snakker om kåte fjortissgutter, så kan vi jo dra frem kåte fjortissjenter også. Så rett så rett. Selv har jeg aldri skjønt hva som er så spesielt eller "bra" med stemmen til Ali... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Stemmen hans er pusete, rolig og fin. Sånn stemme man vil høre på når man er lei seg. Kan jo takke Tone-Lise endel for at han har kommet så langt. Mange hører på dommerene sier... Han er nok i finalen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Btw; Tone har kommet så langt pga utseende. Ali har kommet så langt pga pusestemmen.. "Den er jo såååå fiiiin"... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ja.... Men jeg liker ikke puse-stemmer/boybandstemmer. Han synger som ei jente, det har jeg alltid sagt. Han sitter igjen i Idol sammen med to jenter, og synger lysere enn begge de to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå