Mr. Fiskum Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Blir spennende i dag ja.. jeps håper at Ali eller Tone går ut jeg! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det håper jeg også, men jeg har ikke helt troen på det. Tror nok det er Tone som må si hade bra. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Tror det jeg også. At Tone må gå i dag.. Men håper Ali eller Jorun, men det kan jeg jo bare drømme om... Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 hvis tone går ut, er ikke idol verdt å se på lenger... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg har gjettet riktig hver gang så langt, og grunnen er at jeg har ventet til alle har sunget sangen sin. Jeg ville satset pengene mine på Ali, men det er en mulighet for Tone, vi må rett og slett bare vente og se. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg bare digger jorun! Hun er søt, morsom og talentfull! Hun burde vinne idol! Hvis hun går ut slutter jeg å se på! Tone eller Erik går ut idag! Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Tone er fin! HUn kommer derfor ikke til å gå ut...også skal hun synge the sun av maroon 5 , og det kan hun. Å synge Maroon 5 liksom. Sist hun gjorde det i semifinalen så var hun råbra, selv på sangfronten! ..Tone GoGo Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Tone er fin! HUn kommer derfor ikke til å gå ut...også skal hun synge the sun av maroon 5 , og det kan hun. Å synge Maroon 5 liksom. Sist hun gjorde det i semifinalen så var hun råbra, selv på sangfronten! ..Tone GoGo Tror du har misforstått litt her. At hun er fin er ikke nødvendigvis synonymt med at hun ikke ryker. Det er tross alt bare fire igjen, og det er tre veldig gode konkurrenter hun sitter igjen med. Jeg tror ikke Jorun og Erik ryker, så da må det bli enten Tone eller Ali. Tone må nok imponere stort om hun skal ha flere stemmer enn Ali får. Endret 6. mai 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Tone er fin! HUn kommer derfor ikke til å gå ut...også skal hun synge the sun av maroon 5 , og det kan hun. Å synge Maroon 5 liksom. Sist hun gjorde det i semifinalen så var hun råbra, selv på sangfronten! ..Tone GoGo Tror du har misforstått litt her. At hun er fin er ikke nødvendigvis synonymt med at hun ikke ryker. Det er tross alt bare fire igjen, og det er tre veldig gode konkurrenter hun sitter igjen med. Jeg tror ikke Jorun og Erik ryker, så da må det bli enten Tone eller Ali. Jeg har nok ikke misforstått noe jeg, du! Jeg vet jo selvfølgelig at det at hun er fin ikke er synonymt med at hun ikke ryker! Jeg er ikke helt dum i huet heller. Ja, det er fire igjen, og Tone har tre veldig(hm?)gode konkurrenter, men tror ikke f.eks Tone har noen mindre sjans for å gå videre, enn de andre! Det går egentlig ikke an å si noe før folk har stemt.. En ting til: Jeg skrev også at hun skal synge Maroon 5, og det kan hun! \ Snakkes i baren! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jorunn og Erik får platekontrakt uansett. Ali og, siden dommerne er så glad i han. David Eriksen gir han det. Tone er litt mer usikkert. KAnskje blir hun en modell? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Se for dere Ali som vinner av Idol 2005. Han er for sjenert :!: Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jorunn og Erik får platekontrakt uansett. Ali og, siden dommerne er så glad i han. David Eriksen gir han det. Tone er litt mer usikkert. KAnskje blir hun en modell? Tone har ikke noen modellkropp... sier ikke at hun ikke er fin, men noen modell, det tror ikke jeg hun blir hvertfall...Tone blir i hvertfall husket, det er helt sikkert Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hun får i allefall INGEN platekontrakt. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jorunn og Erik får platekontrakt uansett. Ali og, siden dommerne er så glad i han. David Eriksen gir han det. Tone er litt mer usikkert. KAnskje blir hun en modell? Tone har ikke noen modellkropp... sier ikke at hun ikke er fin, men noen modell, det tror ikke jeg hun blir hvertfall...Tone blir i hvertfall husket, det er helt sikkert Litt enig med deg egentlig. Men programleder for et eller annet tv-program kan være mulig. Hun er jo så sjarmerende. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Tone er fin! HUn kommer derfor ikke til å gå ut...også skal hun synge the sun av maroon 5 , og det kan hun. Å synge Maroon 5 liksom. Sist hun gjorde det i semifinalen så var hun råbra, selv på sangfronten! ..Tone GoGo Tror du har misforstått litt her. At hun er fin er ikke nødvendigvis synonymt med at hun ikke ryker. Det er tross alt bare fire igjen, og det er tre veldig gode konkurrenter hun sitter igjen med. Jeg tror ikke Jorun og Erik ryker, så da må det bli enten Tone eller Ali. Jeg har nok ikke misforstått noe jeg, du! Jeg vet jo selvfølgelig at det at hun er fin ikke er synonymt med at hun ikke ryker! Jeg er ikke helt dum i huet heller. Ja, det er fire igjen, og Tone har tre veldig(hm?)gode konkurrenter, men tror ikke f.eks Tone har noen mindre sjans for å gå videre, enn de andre! Det går egentlig ikke an å si noe før folk har stemt.. En ting til: Jeg skrev også at hun skal synge Maroon 5, og det kan hun! \ Snakkes i baren! Jaja, mhm, hvordan gikk det egentlig med Tone og Maroon 5 i dag da? Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jaja, mhm, hvordan gikk det egentlig med Tone og Maroon 5 i dag da? Ikke helt heldig med Maroon 5; helt feil arrangert. Skulle gått litt saktere, mener nå jeg..men når det er sagt, så gikk duetten mye bedre!.. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Men, mye enklere når du kan kritisere, mens jeg må prøve å forsvare...alltid enklere å kritisere..men skal ikke klage på det, jeg måtte bare si det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå