Wyldelife Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det er det dumeste og smarteste jeg noen gang har hørt! Hadde det vært på radio hadde vi missa showet, men alle de talentlse deltagerene hadde gått ut. Genialt! Og dumt! Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Rart at hun har kommet så langt da...Ettersom hun er bare middelmådig..snodige greier Ja det synes jeg også er rart, hun skulle ha vært ute for leeenge siden! Altfor mange kåte fjortiser med mobil der ute som stemmer på Tone. Idol handler om stemme, utstråling og stemme. Sa jeg stemme?? Fordi det var dommarane som syntest at ho var god nok til å komme vidare, er det tydelegvis nokon som tykkjer ho har stemme også. Og eg likar stemman hennar, og meinar oppriktig at ho syng nest best (etter Jorun) av dei som er igjen. I alle fall i mine øyrer. Utsjånaden hennar skadar ikkje akkurat den heller... For det første: Tror ikke alle tok det inlegget jeg la inn der Det var noen som skrev at Tone var middelmådig...Så prøvde jeg å få fram at det var rart at Tone hadde kommet så langt da, ettersom hun er middelmådig...jeg mener selv at hun er bra, så jeg prøvde ikke å si at Tone skulle ha gått ut for lenge siden...liksom, skjønner? Og takk "ptv-", bra at hvertfall en forstår det der med at det er noen som faktisk liker stemmen til Tone, og at det er en grunn til at hun har kommet så langt!! Og at det var dommerne som en gang bestemte hvem som skulle gå videre! BRA! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg og en kompis var på Kurt Konsert i askim for et par uker sida. Sto på første rad og greier.. Fikk du tatt på Kurt? hehe.. neida. følte meg egentlig litt gay der jeg sto, sammen med alle hylende jentene ved siden av meg :!: Jeg var der jo for å høre på musikken hans, ikke for å ta på han. Men det var kult å se han i real life oxo VAr på kurt nilsen i påsken, noen av det råeste eg har vert med på( var stank ut kanakkas kanon full også da ) Major parkinson, Span og en anna gruppe som spilte rolling stones låter( drit bra) var der også!! Var så isnnsjukt bra liv Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Idol er helvete for de med gehør Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Idol er helvete for de med gehør Hello, neeewman*seinfeld look* Måtte bare! <3 Seinfeld <3 Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvem tror dere kommer til å gå ut neste idol-runde da?...Tone går jo videre da mn... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvem tror dere kommer til å gå ut neste idol-runde da?...Tone går jo videre da mn... Tror Ali eller Tone ryker nå på fredag... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tror Ali eller Tone ryker nå på fredag... Kan vel si meg enig i den... Ali må synge bra på fredag hvis han skal ha noen sjanse. Tone går vel videre på "utseende". Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Går ikke 2 ut på fredag? De skal ha finale 13.mai eller 12.mai, så jeg tror et duet par går ut. Altså Ali og Jorun til finalen! Tone(WoHo) og Erik går ut! Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tenker en final med Jorun og Tone, yesyes! Nå har vi hatt 2 hankjønn-idol, så nå er det på tide med en dame/jente! ... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tror det blir en gutt og en jente, som i fjor. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jorun og Ali! (Se mitt øverste innlegg, tror det er 2 som ryker neste gang!) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Går ikke 2 ut på fredag?De skal ha finale 13.mai eller 12.mai, så jeg tror et duet par går ut. Altså Ali og Jorun til finalen! Tone(WoHo) og Erik går ut! Nei, 1 går ut. Finalen er 20.mai Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Går ikke 2 ut på fredag?De skal ha finale 13.mai eller 12.mai, så jeg tror et duet par går ut. Altså Ali og Jorun til finalen! Tone(WoHo) og Erik går ut! Nei, 1 går ut. Finalen er 20.mai Å Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Erik ryker på Fredag... :-o Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Erik ryker på Fredag... :-o Jeg tror Ali ryker. Folket begynner å bli lei av stemmen hans nå...håper jeg. Bare ikke Erik Flaa ryker. Heier mest på han, og litt mindre på Tone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå