LarsP Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Post bilder av Erik Flaa, han er så rå. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hahahahahaha, evil kors og treningsdrakt. Får det ikke mer sexy enn det. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hahaha! Ble i godt humør av det bildet jeg! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Herre jemini Tone er smokin' Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Tone har en skadelig sjarmis inne,uten tvil Ikkje så aller verst vokalmessig heller. Angående fredagskvelden, syns eg ikkje noen leverte noe særlig.De passet ikkje til å synge Galla styr syns eg, men det er min meing Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Haha, bildene av Erik minner meg om en plakat jeg så på TV sist fredag: "Flaa dem". Haha, VG, tenkte jeg. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 http://home.no/pederh/Tone%20og%20Tora.JPG Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 post bilder av malin da, hun danker lett ut tone synes nå jeg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Okey, nå er det offentliggjort hva de skal synge på fredag, og jeg tok nok feil, for alle skal ikke synge duett med alle. Erik og Tone skal fremføre «Come What May» - som Nicole Kidman og Ewan McGregor sang i filmen «Moulin Rouge». Jorun, som skulle sunget duett med Christian dersom han ikke hadde røket ut, synger i stedet med Alejandro. De synger Could I Have This Kiss Forever» - kjent fra Enrique Iglesias og Whitney Houston. Alle fire skal i tillegg fremføre hver sin selvvalgte sololåt: Erik skal synge «Bedshaped» fra Keane, Tone går for «The Sun» fra Maroon 5, Alejandro satser på David Greys «Sail Away» og Jorun går på scenen med Whitney Houston-låten «The Greatest Love Of All». Kilde: VG Nett http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=275829 Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Håper Erik gjør "Bedshaped" bra.. For det er en genial sang! Hvis han klarer den bra tror jeg han eier en del av de andre. Endret 2. mai 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Alejandro + David Gray er jo bare en suksess oppskrift! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 post bilder av malin da, hun danker lett ut tone synes nå jeg. Yeah, hu var heitere enn de fleste der. Er litt bekymret for Erik sitt låtvalg, kan gå til helvete... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 fornøyde nå? Ta vekk det motbydelige individet til høyre, så er jeg fornøyd.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Alejandro + David Gray er jo bare en suksess oppskrift! Sorry.. Men kan ikke fordra Alejandro.. Synes han bare kan synge en sjanger, (den desperado sangen). Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Har du jobbet med noen i studio på den måten, eller er det noe du bare sier fordi du synes det høres logisk ut? Vet du hvor mye jobb det egentlig er liksom? Ja, jeg har jobbet deltid to år i et studio. Og ja, jeg vet det er sinnssvakt mye jobb uansett. OK!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå