-mAdz- Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på. Hopps! leste visst det der ja...Men jeg mener å ha sett mer unødvendig quoting enn akkurat det tilfellet her, som ikke har blitt redigert av moderator...ble litt OT dette men...ferdig nå Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Men jeg mener å ha sett mer unødvendig quoting enn akkurat det tilfellet her, som ikke har blitt redigert av moderator...ble litt OT dette men...ferdig nå Hvis vi ikke ser det, så får vi ikke fjernet det. Er noen tusen nye innlegg her hver dag. Men rapporter gjerne, så ser vi på det Back to topic! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Men jeg mener å ha sett mer unødvendig quoting enn akkurat det tilfellet her, som ikke har blitt redigert av moderator...ble litt OT dette men...ferdig nå Hvis vi ikke ser det, så får vi ikke fjernet det. Er noen tusen nye innlegg her hver dag. Men rapporter gjerne, så ser vi på det Evt gjør meg til Film/TV-moderator *wink wink* --- Neste uke var det snakk om duetter, noen som vet hvordan det vil fungere? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Har ikke hørt noe om hvordan duettene vil fungere, men i løpet av morgendagen tipper jeg vi får vite hvilke sanger de skal synge, så da får vi sikkert vite mer. Men det er sikkert sånn at alle skal synge duett med alle. Altså: Jorun & Ali Erik & Tone Jorun & Tone Erik & Ali Jorun & Erik Tone & Ali Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det blir kanskje litt kjipt for Erik og Tone, som må synge to sanger på rad? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Synes jeg ser Ali og Erik sammen i en smektende kjærlighetsballade :!: Jorun og Tone i en lignende ballade vil nok kanskje tiltale enkelte gutter da... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Var på konfirmantforum i dag, og egentlig skulle Erik komme, men kunne ikke pga. et skjema han måtte følge. Men lederne hadde laget en film der de bla. ba han hilse til Tone fra alle konfirmantene. :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det blir kanskje litt kjipt for Erik og Tone, som må synge to sanger på rad? Rekkefølgen jeg la ut er jo ikke den rekkefølgen de kommer til å synge da. Jeg bare rabla ned noe jeg. Men noen må jo synge to sanger etter hverandre uansett, noe de også må tåle om de skal overleve som artister. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Håper inderlig at Ali ryker ut, blir mer og mer dritt lei den stemmen, han har jo kun en toneleie han greier å synge i, og jo mer jeg hører det, jo mer dritt lei blir jeg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Håper Tone fremfører "Stau nau pau" en gang til. Det desidert beste fra den kanten! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Uansett korleis det går kjem ingen til å overgå Kurt verken på stemme eller popularitet i etterkant. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Var på konfirmantforum i dag, og egentlig skulle Erik komme, men kunne ikke pga. et skjema han måtte følge. Men lederne hadde laget en film der de bla. ba han hilse til Tone fra alle konfirmantene. :!: Hehe Smart! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Etter meningsmålinger å dømme ser det heldgvis ut til at Jorun er en klar favoritt! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Håper Tone fremfører "Stau nau pau" en gang til. Det desidert beste fra den kanten! Det er vel mer "Stao Nao Pao" Har samme ønske som deg... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Etter meningsmålinger å dømme ser det heldgvis ut til at Jorun er en klar favoritt! Huff. Håper det skjer et mirakel. kanskje hun må trekke seg og de sender inn Malin eller Cindy igjen Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Etter meningsmålinger å dømme ser det heldgvis ut til at Jorun er en klar favoritt! Huff. Håper det skjer et mirakel. kanskje hun må trekke seg og de sender inn Malin eller Cindy igjen Hva er det som er så galt med Jorun? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Etter meningsmålinger å dømme ser det heldgvis ut til at Jorun er en klar favoritt! Huff. Håper det skjer et mirakel. kanskje hun må trekke seg og de sender inn Malin eller Cindy igjen Hva er det som er så galt med Jorun? Lurer eg også på. Jorun er go jenta deluxe da, en tøff jente med attitude Blir ikkje mye IDOL på meg frremover, russetida er jo på gang så da blir det det andre prioriteringer Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hva er det som er så galt med Jorun? Er bare noe med henne jeg ikke liker. Kanskje det er dialekta? Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det er ikke noe galt med Jorun. Det er bare det at Tone skal vinne, sant? hehe,yesyes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå