Gå til innhold

Idol 2005

Anbefalte innlegg

#3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på.

Hopps! leste visst det der ja...Men jeg mener å ha sett mer unødvendig quoting enn akkurat det tilfellet her, som ikke har blitt redigert av moderator...ble litt OT dette men...ferdig nå :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men jeg mener å ha sett mer unødvendig quoting enn akkurat det tilfellet her, som ikke har blitt redigert av moderator...ble litt OT dette men...ferdig nå :p

Hvis vi ikke ser det, så får vi ikke fjernet det. Er noen tusen nye innlegg her hver dag. Men rapporter gjerne, så ser vi på det :)

Back to topic!

Lenke til kommentar
Men jeg mener å ha sett mer unødvendig quoting enn akkurat det tilfellet her, som ikke har blitt redigert av moderator...ble litt OT dette men...ferdig nå :p

Hvis vi ikke ser det, så får vi ikke fjernet det. Er noen tusen nye innlegg her hver dag. Men rapporter gjerne, så ser vi på det :)

Evt gjør meg til Film/TV-moderator *wink wink*

---

Neste uke var det snakk om duetter, noen som vet hvordan det vil fungere?

Lenke til kommentar

Har ikke hørt noe om hvordan duettene vil fungere, men i løpet av morgendagen tipper jeg vi får vite hvilke sanger de skal synge, så da får vi sikkert vite mer. Men det er sikkert sånn at alle skal synge duett med alle.

Altså:

Jorun & Ali

Erik & Tone

Jorun & Tone

Erik & Ali

Jorun & Erik

Tone & Ali

Lenke til kommentar
Det blir kanskje litt kjipt for Erik og Tone, som må synge to sanger på rad?

Rekkefølgen jeg la ut er jo ikke den rekkefølgen de kommer til å synge da. Jeg bare rabla ned noe jeg. Men noen må jo synge to sanger etter hverandre uansett, noe de også må tåle om de skal overleve som artister. :roll:

Lenke til kommentar
Var på konfirmantforum i dag, og egentlig skulle Erik komme, men kunne ikke pga. et skjema han måtte følge. Men lederne hadde laget en film der de bla. ba han hilse til Tone fra alle konfirmantene. :!:

Hehe :D Smart!

Lenke til kommentar
Etter meningsmålinger å dømme ser det heldgvis ut til at Jorun er en klar favoritt!

Huff. Håper det skjer et mirakel.

kanskje hun må trekke seg og de sender inn Malin eller Cindy igjen :thumbup:

Hva er det som er så galt med Jorun? :dontgetit:

Lurer eg også på. Jorun er go jenta deluxe da, en tøff jente med attitude :thumbup: Blir ikkje mye IDOL på meg frremover, russetida er jo på gang så da blir det det andre prioriteringer :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...