Gå til innhold

Idol 2005

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har de slutta å sende Idol på Onsdager klokken 2000?

Ja det har de. Aner ikke hvorfor, men :dontgetit: Tror de måtte ha plass til et annet program...

Arg, så teit.. Rart at de bytter ut Idol mot det nye, da..

Ja det er rart. Kanskje det ikke var nok seere på de onsdagsprogrammene... Vet ikke jeg. Hørte noe om at det var fordi det ble færre deltakere igjen, og da var det ikke så mye å lage ekstraprogram om...men.. de hadde jo ekstraprogrammer gjennom hele Idol i fjor, så det kan umulig være grunnen.

Lenke til kommentar

Ble egentlig ganske flau av Tone sitt "show" igår! Hun pleier å stå ganske stille å synge helt greit og se pen ut, men hun fikk kritikk på det gangen før i går. Hun prøvde plutselig alt for hardt og hele greia ble så "gjennomsiktig"! For meg så det ut som hun strevde med å lage show, og det så ganske falskt ut...

Lenke til kommentar
Har de slutta å sende Idol på Onsdager klokken 2000?

Ja det har de. Aner ikke hvorfor, men :dontgetit: Tror de måtte ha plass til et annet program...

Arg, så teit.. Rart at de bytter ut Idol mot det nye, da..

Ja det er rart. Kanskje det ikke var nok seere på de onsdagsprogrammene... Vet ikke jeg. Hørte noe om at det var fordi det ble færre deltakere igjen, og da var det ikke så mye å lage ekstraprogram om...men.. de hadde jo ekstraprogrammer gjennom hele Idol i fjor, så det kan umulig være grunnen.

Var det jeg også tenkte.. Rare greier. Jeg syns nesten det var mer gøy å se på Onsdager enn Fredag, jeg ;)

Jaja, snart er det over.

Lenke til kommentar

Var det jeg også tenkte.. Rare greier. Jeg syns nesten det var mer gøy å se på Onsdager enn Fredag, jeg ;)

Jaja, snart er det over.

Men altså, det er jo rett og slett fordi de har et nytt program som skal sendes: Turklar ...regner med de fleste har fått med seg at det sendes i stedet for Idol EXTRA... Det er vel ikke så rart! Bare litt teit for dem som vil se Idol..

#EDIT av moderator - Overdreven quote fjernet#

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Ble egentlig ganske flau av Tone sitt "show" igår! Hun pleier å stå ganske stille å synge helt greit og se pen ut, men hun fikk kritikk på det gangen før i går. Hun prøvde plutselig alt for hardt og hele greia ble så "gjennomsiktig"! For meg så det ut som hun strevde med å lage show, og det så ganske falskt ut...

MÅ være lov til å slå ut håret en gang i blant også.. ;) Ikke alle som er så veldig opptatte av at alt skal være perfekt...Å bli flau over det var vel litt i overkant ;)

Lenke til kommentar

Men altså, det er jo rett og slett fordi de har et nytt program som skal sendes: Turklar ...regner med de fleste har fått med seg at det sendes i stedet for Idol EXTRA... Det er vel ikke så rart! Bare litt teit for dem som vil se Idol..

Jada du, jeg har fått med meg det! Men jeg syns det er litt rart at de bytter ut Idol Extra som er så populært og gir TV2 mange seere, mot et nytt program. Spesielt siden Idol snart er over. De kunne jo startet Turklar om 3 ukers tid :)

#EDIT av moderator - Overdreven quote fjernet#

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Har på følelsen av at det er for mange som er litt for opphengt i utseende til Tone her, og bedømmer henne utifra det, men ikke åssen hun presterer i å synge.

Hu sang ikke det beste på fredag, hun klarte ikke å holde den røde linja (bommet litt på tonene), og hun var litt falsk på de nedre og øvre tonene...

Erik som har hentet seg inn kraftig på den tiden han har vært med i Idol, fortjener å gå videre. Enten jeg liker han eller ikke, så synger han bra!

Lenke til kommentar
ok...ikke quote...men "Stine", kanskje tv2 ikke får så mange seere på grunn av idol-extra..hvem vet? kanskje de ikke mente det var nødvendig med programmet lenger... :hmm:

Mulig. :)

Det plager meg ikke SÅ mye, selvom det virker sånn her hehe. Syns bare det var rart.

M.F.: vi quoter så mye vi vil tenk :p

Lenke til kommentar
Har på følelsen av at det er for mange som er litt for opphengt i utseende til Tone her, og bedømmer henne utifra det, men ikke åssen hun presterer i å synge.

Hu sang ikke det beste på fredag, hun klarte ikke å holde den røde linja (bommet litt på tonene), og hun var litt falsk på de nedre og øvre tonene...

Erik som har hentet seg inn kraftig på den tiden han har vært med i Idol, fortjener å gå videre. Enten jeg liker han eller ikke, så synger han bra!

Men ingen har sagt at Tone sang på sitt beste i går... ;) Når det er sagt, så har Tone sunget bra før! Hun sang falskt og bommet på tonene på den aller siste, høye oppsatsen i går, men ellers holdt hun jo linja greit. Morsomt med liitt show" også! Synes jeg da...

Lenke til kommentar
#3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...