Gå til innhold

Idol 2005

Anbefalte innlegg

Slik går det:

4. plass: Erik.

3. plass. Tone.

2. plass: Ali (dessverre, jeg digger han).

1. plass: Jorun.

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor folk liker Jorun. Hater henne. Erik er flink, men blir nok stemt ut neste gang på grunn av at folk synes han er for monoton.

Ali er min favoritt, selv om dagens sjanger ikke er hans sterkeste kort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slik går det:

4. plass: Erik.

3. plass. Tone.

2. plass: Ali (dessverre, jeg digger han).

1. plass: Jorun.

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor folk liker Jorun. Hater henne. Erik er flink, men blir nok stemt ut neste gang på grunn av at folk synes han er for monoton.

Ali er min favoritt, selv om dagens sjanger ikke er hans sterkeste kort.

ja trur jeg å! ;) trur og håper Jorun vinner! :love:

Lenke til kommentar

Jeg tør ikke tippe på hvordan det går, da jeg er sikker på at det faktisk er en del som ikke bestemmer seg før de har sett alle framføre, men jeg håper det går mot Erik og Jorun i finalen. Tone er ikke noe spest, hun er bare standard pop-stjerne. Jeg liker ikke stemmen til Ali (og jeg likte heller ikke stemmen til Kurt). Rett og slett merkelig.

Lenke til kommentar
Jeg syns alle er gode til å synge, jeg. Synd at de må stemmes ut. Thats life. Vi hørte jo mer fra andre- og tredjeplassene i idol de to foregående årene, etter at idol var ferdig på TV.

Ikke umulig om alle de fire siste finalistene får en platekontrakt - for å så bli glemt en måned etterpå.

Lenke til kommentar

Det er ganske sikkert at det er akkurat Tone og Ali som er minst utviklet stemmemessig, så ikke se bort i fra at de to kan bli sinnsykt gode...Derfor synes jeg at Tone kan vinne også, på grunn av at hun kan utvikle seg stemmemessig :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er ganske sikkert at det er akkurat Tone og Ali som er minst utviklet stemmemessig, så ikke se bort i fra at de to kan bli sinnsykt gode...Derfor synes jeg at Tone kan vinne også, på grunn av at hun kan utvikle seg stemmemessig :thumbup:

tror ikke tone vinner men hun kommer langt"!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...