Bandidos-Pelle Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Slik går det: 4. plass: Erik. 3. plass. Tone. 2. plass: Ali (dessverre, jeg digger han). 1. plass: Jorun. Jeg fatter og begriper ikke hvorfor folk liker Jorun. Hater henne. Erik er flink, men blir nok stemt ut neste gang på grunn av at folk synes han er for monoton. Ali er min favoritt, selv om dagens sjanger ikke er hans sterkeste kort. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Slik går det: 4. plass: Erik. 3. plass. Tone. 2. plass: Ali (dessverre, jeg digger han). 1. plass: Jorun. Jeg fatter og begriper ikke hvorfor folk liker Jorun. Hater henne. Erik er flink, men blir nok stemt ut neste gang på grunn av at folk synes han er for monoton. Ali er min favoritt, selv om dagens sjanger ikke er hans sterkeste kort. ja trur jeg å! trur og håper Jorun vinner! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg tør ikke tippe på hvordan det går, da jeg er sikker på at det faktisk er en del som ikke bestemmer seg før de har sett alle framføre, men jeg håper det går mot Erik og Jorun i finalen. Tone er ikke noe spest, hun er bare standard pop-stjerne. Jeg liker ikke stemmen til Ali (og jeg likte heller ikke stemmen til Kurt). Rett og slett merkelig. Lenke til kommentar
morra Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg syns alle er gode til å synge, jeg. Synd at de må stemmes ut. Thats life. Vi hørte jo mer fra andre- og tredjeplassene i idol de to foregående årene, etter at idol var ferdig på TV. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg syns alle er gode til å synge, jeg. Synd at de må stemmes ut. Thats life. Vi hørte jo mer fra andre- og tredjeplassene i idol de to foregående årene, etter at idol var ferdig på TV. Ikke umulig om alle de fire siste finalistene får en platekontrakt - for å så bli glemt en måned etterpå. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg liker ikke Ali, håper han går ut snart. Håper det blir Erik og Jorun i finalen. Da er det egentlig det samme for meg hvem av de to som vinner, men håper mest på Jorun. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Vi heier på Jorun! Synes alle 4 som er igjen er flinke og fortjener en finaleplass! Tone er vel den som skiller seg ut, på den negative måten! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg håper at Erik eller Tone vinner. Ut med Ali og Jorun. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 hvem røk ut fredagskvelden? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 wehu! endelig røyk christian ut, det var på tide Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Mmm ENDELIG. Smilte godt da Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Mmm ENDELIG. Smilte godt da stygt men sant det gjorde jeg og skal jeg si! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Tone sang dårligst av de som var igjen i går... Skuffendes. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det er ganske sikkert at det er akkurat Tone og Ali som er minst utviklet stemmemessig, så ikke se bort i fra at de to kan bli sinnsykt gode...Derfor synes jeg at Tone kan vinne også, på grunn av at hun kan utvikle seg stemmemessig Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det er ganske sikkert at det er akkurat Tone og Ali som er minst utviklet stemmemessig, så ikke se bort i fra at de to kan bli sinnsykt gode...Derfor synes jeg at Tone kan vinne også, på grunn av at hun kan utvikle seg stemmemessig tror ikke tone vinner men hun kommer langt"! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Har de slutta å sende Idol på Onsdager klokken 2000? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 DEILIG at styggen røk ut, endelig... Tone sang veldig bra igår synes jeg.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Har de slutta å sende Idol på Onsdager klokken 2000? Ja det har de. Aner ikke hvorfor, men Tror de måtte ha plass til et annet program... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Har de slutta å sende Idol på Onsdager klokken 2000? Ja det har de. Aner ikke hvorfor, men Tror de måtte ha plass til et annet program... Arg, så teit.. Rart at de bytter ut Idol mot det nye, da.. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hvem vant sist gang? Sandra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå