Gå til innhold

Idol 2005

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal Tone ryke?..hun har utseende, stemme, og i dag viste hun at hun kan gjøre litt show ut av sin egen opptreden! Kan være enig med at Christian skal ut..

Og en annen ting; sto noe om at "Ali klarte seg bra med tanke på hvor dårlig stemmen hans passer til storband"...Sant nok, men ikke så mange av idolene har vel akkurat stemme til storband...måtte bare si det :p Go Tone! Eller Jorun...

Lenke til kommentar
Hvorfor skal Tone ryke?..hun har utseende, stemme, og i dag viste hun at hun kan gjøre litt show ut av sin egen opptreden!

Jeebus, hva røyker du?

1. Hun ser faemeg ikke ut, jeg blir på randen av kvalm hver gang hun dukker opp i media, kan umulig forstå hvordan dere kan finne det utyske der "pent".

ÆSJ!

2. Nei, hun har en heller begredelig stemme og hun kan ikke uttale engelske ord, noe hun beviste temmelig godt idag.

3. Jeg ble seriøst flau på hennes vegen mht. scene"showet". Har sett mye rart iom. at jeg har jobbet et sted der ungdom spiller konserter / øver, men det jeg så idag fra Tone tok kaka.

Hun burde blir kastet hodestups ut under audition imo.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal Tone ryke?..hun har utseende, stemme, og i dag viste hun at hun kan gjøre litt show ut av sin egen opptreden!

Jeebus, hva røyker du?

1. Hun ser faemeg ikke ut, jeg blir på randen av kvalm hver gang hun dukker opp i media, kan umulig forstå hvordan dere kan finne det utyske der "pent".

ÆSJ!

2. Nei, hun har en heller begredelig stemme og hun kan ikke uttale engelske ord, noe hun beviste temmelig godt idag.

3. Jeg ble seriøst flau på hennes vegen mht. scene"showet". Har sett mye rart iom. at jeg har jobbet et sted der ungdom spiller konserter / øver, men det jeg så idag fra Tone tok kaka.

Hun burde blir kastet hodestups ut under audition imo.

Si hva du vil, men jeg er uenig...Jeg synes hun er fin.

Det med engelsken er jo ikke noe å henge seg opp i! ..Jaja, det innlegget synes jeg var tull, men det er min mening.

Lenke til kommentar

Det med utseendet er svært subjektivt, det vet jeg, så det er vel ikke mer å snakke om.

Men det at hun synger dårlig er fakta, og jeg vet hva jeg snakker om.

Kan jo bare ta en enkel analyse, så ser man at hun ikke klarer å nå opp på noen toner, kræsjer toner i hytt og pine, ikke klarer å holde takten osv...

Og det med å klare å uttale engelske ord riktig er nå ganske vitalt når man skal synge på engelsk imo.

Lenke til kommentar
Det med utseendet er svært subjektivt, det vet jeg, så det er vel ikke mer å snakke om.

Men det at hun synger dårlig er fakta, og jeg vet hva jeg snakker om.

Kan jo bare ta en enkel analyse, så ser man at hun ikke klarer å nå opp på noen toner, kræsjer toner i hytt og pine, ikke klarer å holde takten osv...

Og det med å klare å uttale engelske ord riktig er nå ganske vitalt når man skal synge på engelsk imo.

Hun synger jo seriøst ikke dårlig![/b] Og, hun når jo opp på toner, hun holder takten og hun kræsjer ikke toner! hmm :hmm:

Lenke til kommentar
Synes Ali var den dårligste i dag. Han er neste ut for meg.

Det er kanskje litt trangsynt, dette er virkelig ikke hans sjanger. Han har mulighet til å slå til neste gang hvis han finner en sang som passer ham.

Jeg er veldig usikker på hva som skjer neste gang. Erik er helt klart flinkest, mens Tone, Ali og Jorun har vært favorittene pga sjarm/karisma/utseende. Jeg håper at Tone ryker, hun er rett og slett ikke på samme nivå som resten, og er for "Dina".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...