Mr. Fiskum Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Få ut Christian.... kan ikke vere mer enig! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Når man er 13 burde de se såpass at han ikke er en hunk Tror heller at det er de 9-12.. Eller 6 til 9... for FY F*** hvor mange småjenter som jeg kan se sitte i salen med plakater store som et vondt år! Herregud, de har jo ikke peil på hva som egentlig foregår engang.. Det er søren meg tragisk; hvordan småbarn blir manipulert slik.. Og det skal ikke forunde meg om hver og én av de skrikerungene har gnåla til seg en bråta med kontantkort for så å stemme i vei også.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jepp. Skjønner ikke at foreldre gir de penger til å stemme på slikt.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Jepp. Skjønner ikke at foreldre gir de penger til å stemme på slikt.. Nei, det skulle ikke vært lov. Burde vært aldersgrense for å stemme også Fjortisungene kaprer jo hele greia Endret 29. april 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 helt klart, 16 årsgrense hadde passet fint...men til noe annet; la en ting være klart! Tone vinner! Christian ut i dag, så Erik, Ali og Jorun ....bare vent Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Aldersgrense på stemming? Latterlig. Hvordan skulle man innført den regelen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Aldersgrense på stemming? Latterlig. Hvordan skulle man innført den regelen? Det var bare en ren idé. Jeg sa ikke noe om at den ville la seg gjennomføre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Skal man først være urealistisk må man si noe ala "Kun de som har skikkelig musikksmak får stemme". Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Skal man først være urealistisk må man si noe ala "Kun de som har skikkelig musikksmak får stemme". enig med SteffyBoy må jeg si! Aldersgrense høres jo helt på tryne ut da men... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Skal man først være urealistisk må man si noe ala "Kun de som har skikkelig musikksmak får stemme". Og hvem skal avgjøre hvem som har "skikkelig musikksmak"? Definisjon av god og dårlig musikksmak vil alltid være subjektivt. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvorfor er en aldersgrense på 16 år "helt på tryne"? Og det er ikke særlig urealistisk, egentlig... Bare tv2 hadde bestemt det så. Dete rvel tv2 det står på, og de vil vel kanskje ikke sette noen aldersgrense.. ..penger, penger Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Men fint, det hadde det vært! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 . Dete rvel tv2 det står på, og de vil vel kanskje ikke sette noen aldersgrense.. ..penger, penger alt som står i huet på dem er penger! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) TV2 hadde mest sannsynlig tapt enorme summer med penger ved i innføre aldersgrense for å stemme. Endret 29. april 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 og hvordan i helsike skulle de gjennomført en aldersgrense på telefon og sms stemming? og tenk nå litt, hvem er det idol retter seg mot, de under 16 eller de over? ta en titt på publikum på neste idol sending eller idol konsert.. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 nettopp..de som er f.eks 10 år stemmer jo fram de synes er kulest..i dette tilfellet, christian (u see?) .. Det hadde nok alltids vært mulig å gjennomføre en aldersgrense, men det kommer nok ikke til å skje... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 nettopp..de som er f.eks 10 år stemmer jo fram de synes er kulest..i dette tilfellet, christian (u see?) .. Det hadde nok alltids vært mulig å gjennomføre en , men det kommer nok ikke til å skje... hvordan skal man sette en aldersgrense? ingen som kan hvite hvem som ringer regner jeg med! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 blir nok ikke idol på meg idag, orker ikke se siden det er storband, men neste gang skal eg se det Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Skjønner egentlig ikke vitsen med dommere i finalen. 95% av folka som ser på Idol gir jo f**n i deres meninger. Når det er finale har man jo valgt seg ut en favoritt, eller hva? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 nettopp..de som er f.eks 10 år stemmer jo fram de synes er kulest..i dette tilfellet, christian (u see?) .. Det hadde nok alltids vært mulig å gjennomføre en , men det kommer nok ikke til å skje... hvordan skal man sette en aldersgrense? ingen som kan hvite hvem som ringer regner jeg med! Det var det jeg mente! Hvordan skulle man kontrollert det? Anyway, Erik eide idag, Christian ryker, han var patetisk. Tone sin engelsk suger. Ali klarte seg ganske bra med tanke på hvor dårlig stemmen hans passer til storband. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå