Gå til innhold

Idol 2005


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg kan slikke på tennene mine og

hehehe... :!:

 

 

But, seriously folks..

 

At Cindy og Eva har gått ut, er en stor skam igrunn. Begge de to hadde stemme så det holdt! En av de to burde faktisk ha vunnet!

 

Eller så har vi Jorun (med 1, eller 2 n'er?)! Hun kan også synge! Også er hun tøff!

 

Ali, som jeg nevte i en tidligere post, skjønner jeg fortsatt ikke hvorfor er med! Han har en fin og særegen stemme, men, som sagt, gi han en rockelåt så er den gutten borte!

 

Chrisitan (Kristian?) er jo, som Alle sier -til og med dommerene, ikke spesielt flink til å synge! Få han ut!

 

Erik Flaa er sikkert flink han! Jeg håper at ei jente skal vinne denne gangen, så jeg er litt passiv til å "få en ordentlig godt inntrykk" av denne fyren. Men han er jo flink!

 

Tone synes jeg er sånn "litt over passe" når det gjelder det meste! Hun er flink til å synge, men utmerker seg ikke. Er vel ganske normal i mine øyner! (Jeg måtte faktisk lese tilbake noen poster for å se hvem jeg glemte, ..så annonym er Tone for meg, for å si det slik).

 

Ellers, synes jeg at Mari Vestbø som gikk ut for en stund siden var ei tøff og rocka jenta! Hu heia jeg litt på! Men, de to siste gangene hun var med, sang hun desverre altfor dårlig.. Synd, for jeg syntes hun var tøff!

 

Nå det gjelder dommerene.. ..blir jeg bare mer og mer irritert hver gang de åpner kjeften. De skryter og skryter og skryter.. Men, takk for det, så har vi Tor som kommer av og til med noe konstruktivt og ærlig. De eneste gangene hvor de andre dommerene sier noe negativt er de gangene Tor har fått startet å kommentere, og fortalt hvor landet ligger. Men er Tor altfor ærlig, så må de to dustehodene "trøste idol-deltakerene". Ole Evenrud og han andre fyr'n irriterer meg! David som skal skryte og puse så mye, og Ole som må fortelle om Halden og bæsj. Tone-Lise synes jeg er greit nok; hun kan også være ærlig til tider. Så tommelen opp til Tone-Lise og Tor.

 

 

Det var det..

 

Konklusjon; Håper Jorunn vinner. Mari *burde* ha sunget bedre. Cindy, eller Eva burde ha vunnet. Ali, Christian bør ikke være med. Tone og Erik er greit nok med. 2 av dommerene burde bli byttet ut. Publikum (talentløse som de er) burde blitt sperret inne, og hele programmet burde i grunnen foregått på Radio..

 

Så det så..

 

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Alle KAN jo synge. Om det er noe fint å høre på, er jo en helt annen sak  ;)

Det blir vel det samme som når vi forkorter "ha det bra"..

 

Mange sier jo "hade / ha det"..

..og her snakker vi om "kan syne".. når vi egentlig mener;

"ha det bra" og

"kan synge bra" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...