Goophy Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Er det bare jeg som synes hun så temmelig langt under middels pen ut på det bildet? Og det med å slikke tennen, det er jo bare ekkelt ffs! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Er det bare jeg som synes hun så temmelig langt under middels pen ut på det bildet? Jeg kan ikke akkurat si at jeg sitter og gaper... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 En av de beste bildene dette.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 jeg kan slikke på tennene mine og hehehe... :!: But, seriously folks.. At Cindy og Eva har gått ut, er en stor skam igrunn. Begge de to hadde stemme så det holdt! En av de to burde faktisk ha vunnet! Eller så har vi Jorun (med 1, eller 2 n'er?)! Hun kan også synge! Også er hun tøff! Ali, som jeg nevte i en tidligere post, skjønner jeg fortsatt ikke hvorfor er med! Han har en fin og særegen stemme, men, som sagt, gi han en rockelåt så er den gutten borte! Chrisitan (Kristian?) er jo, som Alle sier -til og med dommerene, ikke spesielt flink til å synge! Få han ut! Erik Flaa er sikkert flink han! Jeg håper at ei jente skal vinne denne gangen, så jeg er litt passiv til å "få en ordentlig godt inntrykk" av denne fyren. Men han er jo flink! Tone synes jeg er sånn "litt over passe" når det gjelder det meste! Hun er flink til å synge, men utmerker seg ikke. Er vel ganske normal i mine øyner! (Jeg måtte faktisk lese tilbake noen poster for å se hvem jeg glemte, ..så annonym er Tone for meg, for å si det slik). Ellers, synes jeg at Mari Vestbø som gikk ut for en stund siden var ei tøff og rocka jenta! Hu heia jeg litt på! Men, de to siste gangene hun var med, sang hun desverre altfor dårlig.. Synd, for jeg syntes hun var tøff! Nå det gjelder dommerene.. ..blir jeg bare mer og mer irritert hver gang de åpner kjeften. De skryter og skryter og skryter.. Men, takk for det, så har vi Tor som kommer av og til med noe konstruktivt og ærlig. De eneste gangene hvor de andre dommerene sier noe negativt er de gangene Tor har fått startet å kommentere, og fortalt hvor landet ligger. Men er Tor altfor ærlig, så må de to dustehodene "trøste idol-deltakerene". Ole Evenrud og han andre fyr'n irriterer meg! David som skal skryte og puse så mye, og Ole som må fortelle om Halden og bæsj. Tone-Lise synes jeg er greit nok; hun kan også være ærlig til tider. Så tommelen opp til Tone-Lise og Tor. Det var det.. Konklusjon; Håper Jorunn vinner. Mari *burde* ha sunget bedre. Cindy, eller Eva burde ha vunnet. Ali, Christian bør ikke være med. Tone og Erik er greit nok med. 2 av dommerene burde bli byttet ut. Publikum (talentløse som de er) burde blitt sperret inne, og hele programmet burde i grunnen foregått på Radio.. Så det så.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hva kan man forvente når man gir slik makt til fjortizzer som akkurat har fått seg mobil som foreldrene betaler? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hva kan man forvente når man gir slik makt til fjortizzer som akkurat har fått seg mobil som foreldrene betaler? Kan vel ikke forvente all verden nei.. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Tone KAN synge, men ikke bra. Jorun og Ali kan også synge, men Ali sin stemme begynner jeg og bli lei av, jorun derimot er utrolig talentfull. Cindy var konge på Christina Agruilera(leif) sanger! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Alle KAN jo synge. Om det er noe fint å høre på, er jo en helt annen sak Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Alle KAN jo synge. Om det er noe fint å høre på, er jo en helt annen sak Det blir vel det samme som når vi forkorter "ha det bra".. Mange sier jo "hade / ha det".. ..og her snakker vi om "kan syne".. når vi egentlig mener; "ha det bra" og "kan synge bra" Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 synest jorunn er den kuleste av dei som var med i topp 11 Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Er det bare jeg som synes hun så temmelig langt under middels pen ut på det bildet?Og det med å slikke tennen, det er jo bare ekkelt ffs! :!: Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 ja, da er det idol i kveld....hvem ryker ut? personlig tror jeg det er Christians tur i dag. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Håper på Christian, men tror det blir Erik. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Håper for all del at enten han eller Erik går ut.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg frykter at til tross for at han er dommernes favoritt så blir det Erik som ryker ikveld. Jeg håper at Christian gjør det utrolig dårlig og ihvertfall noen av småjentene som bruker opp hele kontantkortet på ham skjønner at han ikke er noe spesielt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Skjønner ikke hvorfor folk stemmer på Christian. Er de døve? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Skjønner ikke hvorfor folk stemmer på Christian. Er de døve? Nope, 13. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Skjønner ikke hvorfor folk stemmer på Christian. Er de døve? Nope, 13. :!: hehe.. Den var bra.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Når man er 13 burde de se såpass at han ikke er en hunk Tror heller at det er de 9-12.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå