TomWhittaker Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Tone er digg! :D Godt sagt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg tør vedde hatten min at dere ikke hadde giddet å snu dere om dere så henne på gaten hvis hun ikke hadde vært med på idol... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg tør vedde hatten min at dere ikke hadde giddet å snu dere om dere så henne på gaten hvis hun ikke hadde vært med på idol... Mhm, da hadde hun bare vært en "fjortis-berte".... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Jeg tør vedde hatten min at dere ikke hadde giddet å snu dere om dere så henne på gaten hvis hun ikke hadde vært med på idol... Hadde hun slikket tennene mens hun gikk forbi så. Endret 24. april 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg tør vedde hatten min at dere ikke hadde giddet å snu dere om dere så henne på gaten hvis hun ikke hadde vært med på idol... Mhm, da hadde hun bare vært en "fjortis-berte".... Jeg går kun etter fjortissberter. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hva er temaet denne uken? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg går kun etter fjortissberter. Du ER en fjortisberte. Fanta Boy, I don't think so. Temate var noe sånt som "Galla" mener jeg å huske. Sikkert noe storband-greier. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Hva er temaet denne uken? Storband, tror jeg. EDIT: Slått på målstreken. Endret 25. april 2005 av johnj Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg tør vedde hatten min at dere ikke hadde giddet å snu dere om dere så henne på gaten hvis hun ikke hadde vært med på idol... Eg vedder imot. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 zeph, min overlegne insinuetet slår deg anytime... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Jeg la ikke så spesielt mye merke til henne på Blink, da jeg tittet på siden hennes for mange måneder siden. (Da hun ikke var med i IDOL) Så hun er ikke SÅ stas Endret 25. april 2005 av Stine Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg tør vedde hatten min at dere ikke hadde giddet å snu dere om dere så henne på gaten hvis hun ikke hadde vært med på idol... Eg vedder imot. Samme her. Forskjellen hadde vært at jeg ikke visste hvem det var. Utrolig pen hadde hun vært uansett. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg tør vedde hatten min at dere ikke hadde giddet å snu dere om dere så henne på gaten hvis hun ikke hadde vært med på idol... Eg vedder imot. Samme her. Forskjellen hadde vært at jeg ikke visste hvem det var. Utrolig pen hadde hun vært uansett. Agree... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Blir man noe penere av å være med på Idol da? Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 ja man blir nok det. får jo mye hjelp med styling og sminke. se bare på alle jentene som har vært med på idol, de ser jo utrolig mye bedre ut på slutten av programmet en på de første auditionene. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Synes Tone så bra ut på første audition og jeg.. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 -mAdz- er blond. hehe...regnet kanskje med at du tok den om at Tone ikke er blond! Da mente jeg selvfølgelig alle måter å være blond på, ikke bare hårfargen! eks.:hun er brunette, hun virker ikke så dum, bitchy, eller noe av det der....måtte bare si noe! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Synes Tone så bra ut på første audition og jeg.. You, me. Both! Tone som slikker tennene , priceless! Endret 25. april 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 jeg kan slikke på tennene mine og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå