Simkin Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 ENESTE som er bra med idol, er de som tror de kan å synge, men som ikke kan det og står og driter seg ut på audition Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Hatet IDOL før eg hadde sett det, under reklamering før første sesong Det gjikk et par episoder, før eg ble invitert inn hos noen veninner(som skulle se på dette mølet).Tro det eller ei, det endte opp med at de satt å skravla og eg satt som hypnotisert å fulgte med, og hysjet Etter det har eg vert avhengig av IDOL Og da det begynner på 21.januar i år,som forøvrig er min fødselsdag, og i tillegg er det gymnasfest her, blir det bare en uforglemmelig fredag!!! Kan det bli noe bedre? EDIT: og der var eg den eneste på HW som digget programmet.. hehe! Endret 20. januar 2005 av Mala Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Hatet IDOL før eg hadde sett det, under reklamering før første sesong Jeg også, sa til alle at jeg syntes det sugde uten at jeg hadde sett det. Så fulgte jeg litt med på slutten av første sesong uten at jeg likte det. Gratulerer med dagen!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hatet IDOL før eg hadde sett det, under reklamering før første sesong Jeg også, sa til alle at jeg syntes det sugde uten at jeg hadde sett det. Så fulgte jeg litt med på slutten av første sesong uten at jeg likte det. Gratulerer med dagen!! Now thats niice!! takker og bukker! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Det jeg hater er at mange av vennene mine er glad i det og ja.... jeg hater det. Det bryr meg midt opp der sola ikke skinner. Men det kan jo være greit underholdning å se de værste folka synge :!: . Endret 21. januar 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 I kveld skal det sjenkes så det holder, og ka passer bedre en nettopp IDOL som tv underholdninge da En halvtime nå så er eg tredd på flaska,og der vil eg være natten gjennom Lenke til kommentar
smetho Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har faktisk fulgt med så langt. Konseptet er både bra og dårlig. Liker egentlig ikke musikk-typen. Liste-pop og sånn er jeg ikke særlig glad i, og det hele blir litt for kommerst for min smak. Men selve konkurranse-delen er ganske morsom. Men det jeg ikke liker er måten stemmegivningen fungerer (da folket stemmer). Skulle da heller stemt på den man ville ha UT! Slik systemet er nå så lønner det seg å ha "X-faktoren" (altså være pop blandt fjortissene) fremfor å kunne synge. DET liker jeg DÅRLIG! Skulle vært mer fokusert på prestasjoner enn andre ytre ting. Allikevel, ingen særlig "flotte" folk har vunnet så langt. Men i år blir d nok en Sandra-type som vinner. En person som ender med å kle av seg for å opprettholde kjendislivet (forhåpentligvis vil ikke Kjartan gjøre det ) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Konkurransen heter jo Idol, ikke "Norges beste stemme", og da er det gjerne de som ser litt bra ut som blir populær (ergo: idol), selv om de ikke nødvendigvis vinner. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 har nettopp sett gjennom de to første episodee av american idol, sesong 4. hysterisk morsomt til tider.. utrolig mye rare folk i det landet der! og helt utrolig for en selvtillitt de har også.. er det ikveld idol starter her til lands? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Konkurransen heter jo Idol, ikke "Norges beste stemme", og da er det gjerne de som ser litt bra ut som blir populær (ergo: idol), selv om de ikke nødvendigvis vinner. Godt poeng Tar den til meg, hehe. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 tjoho, nå begynner det straks! har spandert på meg grandiosa og popcorn for anledningen.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hehe ja nå skal man kose seg. Bbl. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Og i dag er vi i kristiansand Håper og få et glimt av damen Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Off... Det er så fjortis at det er til og psy av!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hvordan i granskauen fikk hun fælge dama plass i dommerpanelet? Klarer umulig å se hva som gjør henne kvalifisert til jobben. Hvis hun er det er jeg overkvalifisert... Uansett, mye dårligere enn jeg forventet, hele programmskiten. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 hva er fjortis? Idol, vel? Hehe. Uansett... kan være gøy å se personer drite seg ut på audition, men når det kun er "gode" folk igjen, så blir det kjedelig. Men... det er jo bare å slå av/over på en annen kanal/lese en god bok hvis man ikke liker programmet. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 som forøvrig er min fødselsdag. Gratulerer med dagen da! Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 har nettopp sett gjennom de to første episodee av american idol, sesong 4. hysterisk morsomt til tider.. utrolig mye rare folk i det landet der! og helt utrolig for en selvtillitt de har også.. Hehe, følger også med på American Idol (og Australian Idol og X-Factor ), er så utrolig mange ganger bedre enn den norske versjonen (kanskje fordi det også er så mange skrullinger der borte). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå