Gå til innhold

Idol 2005

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hatet IDOL før eg hadde sett det, under reklamering før første sesong :nei: Det gjikk et par episoder, før eg ble invitert inn hos noen veninner(som skulle se på dette mølet).Tro det eller ei, det endte opp med at de satt å skravla og eg satt som hypnotisert å fulgte med, og hysjet :dontgetit: Etter det har eg vert avhengig av IDOL :blush: Og da det begynner på 21.januar i år,som forøvrig er min fødselsdag, og i tillegg er det gymnasfest her, blir det bare en uforglemmelig fredag!!! :cool: Kan det bli noe bedre?

EDIT: og der var eg den eneste på HW som digget programmet.. hehe!

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Hatet IDOL før eg hadde sett det, under reklamering før første sesong :nei:

Jeg også, sa til alle at jeg syntes det sugde uten at jeg hadde sett det. Så fulgte jeg litt med på slutten av første sesong uten at jeg likte det.

Gratulerer med dagen!! :fun::thumbs:

Lenke til kommentar
Hatet IDOL før eg hadde sett det, under reklamering før første sesong :nei:

Jeg også, sa til alle at jeg syntes det sugde uten at jeg hadde sett det. Så fulgte jeg litt med på slutten av første sesong uten at jeg likte det.

Gratulerer med dagen!! :fun::thumbs:

Now thats niice!! takker og bukker! :yes::thumbup:

Lenke til kommentar

Det jeg hater er at mange av vennene mine er glad i det og ja.... jeg hater det.

:nei:

Det bryr meg midt opp der sola ikke skinner. :thumbdown:

Men det kan jo være greit underholdning å se de værste folka synge :!: .

Endret av Solid Knight
Lenke til kommentar

Har faktisk fulgt med så langt. Konseptet er både bra og dårlig. Liker egentlig ikke musikk-typen. Liste-pop og sånn er jeg ikke særlig glad i, og det hele blir litt for kommerst for min smak. Men selve konkurranse-delen er ganske morsom.

Men det jeg ikke liker er måten stemmegivningen fungerer (da folket stemmer). Skulle da heller stemt på den man ville ha UT! Slik systemet er nå så lønner det seg å ha "X-faktoren" (altså være pop blandt fjortissene) fremfor å kunne synge. DET liker jeg DÅRLIG! Skulle vært mer fokusert på prestasjoner enn andre ytre ting. Allikevel, ingen særlig "flotte" folk har vunnet så langt. Men i år blir d nok en Sandra-type som vinner. En person som ender med å kle av seg for å opprettholde kjendislivet (forhåpentligvis vil ikke Kjartan gjøre det :D)

Lenke til kommentar

har nettopp sett gjennom de to første episodee av american idol, sesong 4. hysterisk morsomt til tider.. utrolig mye rare folk i det landet der! og helt utrolig for en selvtillitt de har også.. :D

er det ikveld idol starter her til lands?

Lenke til kommentar
har nettopp sett gjennom de to første episodee av american idol, sesong 4. hysterisk morsomt til tider.. utrolig mye rare folk i det landet der! og helt utrolig for en selvtillitt de har også.. :D

Hehe, følger også med på American Idol (og Australian Idol og X-Factor :D ), er så utrolig mange ganger bedre enn den norske versjonen (kanskje fordi det også er så mange skrullinger der borte).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...