Black Star Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Enig med de fleste her... det er alt for mange k*te fjortissjenter som stemmer i Idol. Derfor er det nå flere gutter enn jenter, selv om utgangspunktet var helt annerledes. Og det er grunnen til at f.eks Cindy røk ut i forrige runde. Hun var en av de få med virkelig god stemme. At Ali fortsatt er med er altså ikke noe stort mysterium... men det er ikke på grunn av stemmen... han presterte utrolig dårlig i dag, faktisk dårligst av alle sammen. Sangen passet ikke i det hele tatt, han sang til tider surt og stemmen var alt for spak i det toneleiet. At dommerne roser han er bare fordi de er redd for massiv buing fra alle fjortissjentene i salen, for de vet at Ali er "alle" fjortissjenters store idol. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Det var artig å se Tor slakte Tone, det var velfortjent. Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ali er jo bare latterlig! Deilig at Eva røk ut, men hadde vært deiligere om Kristian hadde røket ut! GG Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Noen ganger ønsker jeg at det gikk an å stemme på hvem som skulle gå ut. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Noen ganger ønsker jeg at det gikk an å stemme på hvem som skulle gå ut. det hadde vert fett!!! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Noen ganger ønsker jeg at det gikk an å stemme på hvem som skulle gå ut. Det hadde vært det beste! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 det hade vert morsomt hvis de hadde sensurert bort utsenet til idoldeltagerne!! da hadde det vert stooore forskjeller en hva det er nå!! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 trur at Ali vinner, men håper ikke det Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Det var artig å se Tor slakte Tone, det var velfortjent. Hmm. Stusser over at når Tor Milde utaler seg om noko så seier dei andre det motsatte. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg støtter ihvertfall det Milde sa om Tone idag... Synes hun var desidert dårligst, både når det gjelder "opptreden" og vokal. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 liker ikkje heilt Tor eg Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ali er jo bare latterlig!Deilig at Eva røk ut, men hadde vært deiligere om Kristian hadde røket ut! GG Ali latterlig? Nå tuller du? Synd Eva røk men men. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ble så glad da to av idols kvalmeste, erik og christian havnet i stolen. Måtte noen av dem dra? NEI Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ble så glad da to av idols kvalmeste, erik og christian havnet i stolen.Måtte noen av dem dra? NEI hehe, håper en jente vinner eg, kan jo ikke alltid vere gutter Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Ble så glad da to av idols kvalmeste, erik og christian havnet i stolen.Måtte noen av dem dra? NEI hehe, håper en jente vinner eg, kan jo ikke alltid vere gutter Håper Tone vinner. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ble så glad da to av idols kvalmeste, erik og christian havnet i stolen.Måtte noen av dem dra? NEI hehe, håper en jente vinner eg, kan jo ikke alltid vere gutter Håper Tone vinner. ja, hun er flink Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Kanskje ikke den aller beste stemmen (men har potensiale). Tone har absolutt best totalpakke.. Endret 23. april 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Frykter at en gutt vil vinne i år også. Vil ikke at Jorunn skal vinne, så da må Tone vinne.. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Bare to jenter igjen, så sjansen for at det blir ei jente ble ikke akkurat større enn i går. Men vinner en jente, blir det nok Tone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå