Mr. Fiskum Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 nå begynner idol snart. tror personlig at tone eller jorunn ryker i dag jeg. jaja.. nei!! jorun samg drit bra i dag!! men det er jo min menig... trur eirik flaa ryker jeg!! Lenke til kommentar
minotir Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 nå begynner idol snart. tror personlig at tone eller jorunn ryker i dag jeg. jaja.. nei!! jorun samg drit bra i dag!! men det er jo min menig... trur eirik flaa ryker jeg!! erik flåa henger i en tynn tråd han og ja Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Eva ryker, hun er dønn-forbanna-kjedelig. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 da røyk eva ut. smart tenkt steffy Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 trur ali ( er det ikke det han heter??) vinner i år jeg , eller han kommer langt!! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Skjønner ikke hvorfor de stemmer ut de som er flinke. Hvorfor er Christian der enda!? Helt utrolig.... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Skjønner ikke hvorfor de stemmer ut de som er flinke. Hvorfor er Christian der enda!? Helt utrolig.... Fordi bertene digger han vel, er ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Stine: Jeg hadde vært enig med deg alle andre dager, men idag leverte gutten. Han ryker forhåpentligvis neste gang. Håper Erik eier neste gang. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Du mener at Kjartan vant pga stemmen? Please... Jeg mente bare at ingen av idol-vinnerene våre hadde vært spesielt hot hittil. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Du mener at Kjartan vant pga stemmen? Please... Jeg mente bare at ingen av idol-vinnerene våre hadde vært spesielt hot hittil. Nei, det er sant det, men sjarm og karisma (i Kjartans tilfelle: fjortissmagnetisme) hjelper. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) jeg ser at gutta vinner idol og det er fordi jenter bryr seg mest om programmet og stemmer på den kuleste/søteste gutten (samme faan) og da sier det jo seg selv at Christian er med. ikke at jeg liker Christian og er dilla etter gutter!! men...!! edit: dette synes jeg ødelegger idol ganske så mye!! Endret 22. april 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Skjønner ikke hvorfor de stemmer ut de som er flinke. Hvorfor er Christian der enda!? Helt utrolig.... Fordi bertene digger han vel, er ikke verre enn det. Han er jo ikke en hunk. Han er en babyrumpe :!: Jaja, disse småjentene... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Han er jo ikke en hunk. Han er en babyrumpe :!: Jaja, disse småjentene... Exactly. Vil tro det er jentene på 14-16 år som tømmer kontantkortene sine som står for størstedelen av stemme i idol... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Eva burde ikke ha røket, hun var dyktig.. Christian er en crybaby og synger dårlig.. burde vært ute for lenge siden.. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Skjønner ikke hvorfor de stemmer ut de som er flinke. Hvorfor er Christian der enda!? Helt utrolig.... Fordi bertene digger han vel, er ikke verre enn det. Han er jo ikke en hunk. Han er en babyrumpe :!: Jaja, disse småjentene... WORD! Takler ikke den karen og skjønner ikke hva han gjør der fremdeles. Han går litt frem og tilbake på scenen og dommerene roser han opp i skyene og lurer på om det er koreografert? Det er nok samme gjengen med småjenter som bu'er hele tiden som stemmer på han. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Apropos buingen. Hva er greia med det? De buer jo uansett hva dommerene sier. Begynner å lure på publikumet jeg... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Må få uttrykke min misnøye over at Eva rykket ut idag. Hun er jo en av/den beste til å synge i programmet. Hva skjer med verden da? De to flinkeste må jo være: Eva og Erik. Erik eier jo pga låtvalg osv. Dessuten er han flink til å synge. Eva kicker så og si *her settes inn valgfritt ord* på alle andre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Apropos buingen.Hva er greia med det? De buer jo uansett hva dommerene sier. Begynner å lure på publikumet jeg... "Det var ikke like bra, dette" "Buuu, nehei, dt r ikj litt sant en gang! Christian r sjef 4 eva, han r zøt og kewl!" Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 slemme-tor er jo best lææl da!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå