Neptun_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Nå er Idol over oss igjen, 3 år på rad. I forbindelse med dette "store" happeninget tenkte jeg å lage en tråd der du ærlig sier dine meninger om Idol. Er det et program du ikke kan gå glipp av, må du se hver eneste episode med en Grandis og Cola? Eller er det noe du skriker og får en grusom trang til å knuse noe (gjerne TV2-skaller) av? Selv synes jeg det er gørr kjedelig med to halvmorsomme verter som skal lede deg igjennom livshistorien til alle deltagerne. For ikke å snakke om alle produktene som lages, noe Superstjerne-hamburger på Burger King og Idol-mp3'er. Nei, jeg synes dette har blitt for stort og litt for oppskrytt. Hva synes dere? Er dere avhengige av Idol? Jeg glemte en viktig ting, nemlig at hvis tråden skal være "stor", må man jo selvsagt diskutere hvem dere heier på og hvem som synger best utover i konkurransen. Endret 17. januar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Pleier å se på programmene der de viser fra audition, det er genialt morsomt. Ellers, nei takk. Vet du når det begynner forresten? Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 synes idol er ganske grei underholdning, likte første året veldig godt, men som med alt annet (med unntak av simpsons) tapte det seg etterhvert. det morsomste er jo alle auditionene i begynnelsen, alltid like gøy og se folk drite seg ut på tv! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Idol er bare kjedelig. "Haha, han synger falsk og dommerene sier at han faktisk ikke kan synge." Oh, the drama. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Idol er vi ferdige med Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Takk for svar, kult å se hva andre mener. Goophy: Nei, jeg har ingen aning. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Eneste som er gøy med Idol er å se folk drite seg ut på auditions. Og når er det forresten? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 begynner neste fredag.. (21.januar) det var morsomt første gangen, med Thomas Numme og Harald Rønneberg, men andre gangen var det jo bare tragisk.. regner med at det blir enda verre denne gangen, men det er jo moro å se de som driter seg ut ja... så den svenske idolen nå i vinter, og det var MYE bedre enn den norske.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Synes Idol er greit... er ikke så glad i pop-musikk (som det for det meste går av der). 1ste året var bra, mest pga. Thomas og Harald. Ifjor var det talentene som var noe verdt å se på... synes det var noen der som var veldig flinke til å synge, men programlederne var TRAGISKE, og de sketsjene de hadde innimellom, var til å gråte av, og resulterte i at jeg zappet rundt imens (de sugde mao). Tror det blir bra i år også, jeg liker bedre å se på selve konkuransen, enn auditions... Da synger de bare fælt... (seff morsomt, men det er jo ikke en komi-serie... det er en konkurranse). Endret 16. januar 2005 av Feh Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Idol er morsomt underholdning. Syns ikke det er så morsomt å se idioter som bare skal late som de tror de kan synge og det høres ut som en katt som blir vrengt ut. De synger til musikk eg ikke hører på men det betyr ikke at eg kan syns de har bra teknisk stemme og se kordan det takler presset eller utvikler seg. Dessuten så har det kommet kjent folk begge gangene og eg hørte rykter at det blir det denne gangen også og spesielt siden det skal være i bergen også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Min helt ærlige mening om Idol: Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 må bare si at idol er langt ifra det verste jeg ser på tv'n. men alle de her reality programmen a'la ungkaren får jeg helt fnatt av! gleder meg til denne reality bølgen drukner i sitt eget avkom. eneste reality showene jeg synes er ok er idol, nr 19 o.l. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Idol er veldig morsomt når det viser auditionsene fra de innledene rundene, alltid noen som driter seg fullstendig ut (med all respekt for den som gjør det, hadde aldri tort selv). Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Audition er gøyalt nok, men resten er ikke sååå morro... Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Idol er veldig morsomt når det viser auditionsene fra de innledene rundene, alltid noen som driter seg fullstendig ut (med all respekt for den som gjør det, hadde aldri tort selv). DEt er alltid det som er det sotre, når dei innledende rundane er over, er det liksom ikkje så gøy lenger. Idol har ein fallande kurve, gøy i begynnelsen, kjedelieg i slutten.... Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Musikkbransjens svar på svartedauen. S, Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Audition er gøyalt nok Enig, kanskje ikke såå veldig gøyalt, men ellers: Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Eneste Idol duger til, er å evt. skifte navn til "Den gangen vi ved en mirakuløs tilfeldighet som ikke har noe med dommernes bedømngsevne å gjøre, oppdaget Hobbit-Kurt og hans tro det eller ei, talentfulle sangstemme". Utover det, er er Idol ubrukelig wannabe-svada. Karma Endret 18. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det morsomste der er jo de som sugr hardt. Har noen videoen med de morsomste øyeblikkene i idol i fjor? Han som sang "wake me up before you go go" er jo alle tiders :!: :!: Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Idol er noe av det værste jeg vet. Hele konseptet er et hån mot musikere og musikkelskere. Det er tragisk og trist rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå