porcelaiN Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 God dag! Jeg har et lite problem med WWE Smackdown vs. RAW til PS2, problemet er følgenede: Jeg har nettop klart storyen, så skal jeg kjøpe diverese ting hos Shopzone, men nå er det sånn at jeg ikke har mer penger igjen. Da skal jeg prøve de Challengene som ligger i Shopzone, men jeg får ikke startet de. Jeg trykker (X) på den jeg vil prøve da kommer det opp litt nærmere beskrivelse av "oppdraget", men når jeg trykker (X) igjen kommer jeg bare tilbake der hvor jeg kan velge hvilket jeg skal ta. Må jeg gjøre noe mer før jeg kan ta "oppdragene"? På forhånd takk Stish Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei Stish!(Fra GTAforum) Hvis du kan beskrive litt mer. Skal du Unlocke Legend Challanges må du Kjøpe alle legendene. For og få mer penger må du klare ting i Story Mode. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Hei Stish!(Fra GTAforum)Hvis du kan beskrive litt mer. Skal du Unlocke Legend Challanges må du Kjøpe alle legendene. For og få mer penger må du klare ting i Story Mode. Hei Fanta Boy fra gta forum Jeg har klart alle story mode missionene, men jeg trenger fortsatt mer penger. Og da har jeg funnet ut at man kan få penger ved å gjøre så kalte Challanges(Sånn det skrives? ) som ligger i Shopzone, men jeg får liksom ikke startet de, de står ikke som "Locked", sånn som Legen Challanges gjør Skjønner? edit: Jeg skal altså prøve Easy Challanges Endret 17. januar 2005 av Stish Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Du starter ikke de der vet du. Fek.s hvis det er en challange der du skal være Batista og få Bret Hart til og tappe te Sharpshooter, må du være batista og få Bret til og tappe til akkurat det movet. Skjønner du? Du starter Challangene. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Åja, hehe.. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Hm.. Jeg prøvdee en av challangene i Exhibition, men når jeg klarte det fikk jeg ikke en beskjed om at jeg har klart en Challange elns. Skal man få en beskjed? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå