Zappy Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 I en måned har jeg ligget i kø. Fra nummer 1503 og hvert time har jeg gått to plasser ned. For 4 dager siden fikk jeg beskjed om at jeg var blitt nummer 96 i kø. Nå har den stoppet momentant. Ikke beveget seg en eneste plass siden da. Noen som vet hva dette betyr? Tomt for biletter? Buggy? Håper virkelig ikke at det er tomt for biletter. Jeg MÅ på TG i år! Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 finnes det ikke et TG forum ute her på nettet et sted da? Gahtering.org husker jeg rett. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Det betyr at det ikke er flere billetter igjen. Det betyr at ingen flere kjøper billetter og at ingen detter utav køen. Det betyr igjen at du ikke rykker frem. Derimot ble bare 4000/5300 billetter lagt ut for salg AFAIk og det kommer garantert til å bli mange flere som refunderer billetten sin når detnærmer seg TG. Ta og logg inn på partyticket.net og sjekk nåvrende status. Du er sikkert ikke spesielt langt i fra og alle som vil ha billett pleier å få det Flyttes forresten til LAN-forumet Endret 16. januar 2005 av Blib Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Det betyr at det ikke er flere billetter igjen. Det betyr at ingen flere kjøper billetter og at ingen detter utav køen. Det betyr igjen at du ikke rykker frem. Derimot ble bare 4000/5300 billetter lagt ut for salg AFAIk og det kommer garantert til å bli mange flere som refunderer billetten sin når detnærmer seg TG. Ta og logg inn på partyticket.net og sjekk nåvrende status. Du er sikkert ikke spesielt langt i fra og alle som vil ha billett pleier å få det Flyttes forresten til LAN-forumet Ok takk takk, håper du har rett. Er fremdeles nummer 96. Skal sjekke forumet på Gahtering.org også. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jeg og noen venner og jeg vil og på TG, men er 1700 i køen, er det noen mulighet for at vi får biletter? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jeg og noen venner og jeg vil og på TG, men er 1700 i køen, er det noen mulighet for at vi får biletter? Nja. Da ligger du kanskje litt for langt bak. Var jeg deg ville jeg ha stilt meg i køen ASAP og håpet for det beste. Men jeg ville ikke sagt at det var garantert at du kom med, for å si det slik... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ble ikke alle billettene solgt før nyttår da? Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Kommer nye etterhvert Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 vi er 1628 nå... er det sjangs? Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 hmm... 1630.... det er tregt.. jeg kjøpte andre dagen =) venter på seating.. er det lenge til seating\seater greiene kommer? <Nudle> Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 er det lenge til seating\seater greiene kommer? I følge PTN "jobber de med saken"... Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Er et ikke sånn at hvis en person som står klar til å bestille, ikke bestiller noe, så stopper hele greia opp...? Altså at bare èn kan bestille om gangen, og hvis ikke han bestiller så står det stille..? Mulig jeg tar helt feil.. UANSETT, JEG SKAP PÅ TG! Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 vi er 1628 nå... er det sjangs? Ja er det? vi er faktisk nr. 1608 nå. Vil på tg i år! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 er nummer 1000 i køen nå! Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hehe bare så dere VEIT er utsolgt for billeter VAnlige altså!!! Det er Demoscene Gamer Tickets Noen andre jalla greier også Men de over trenger approval altså godkjent demoscene maker!! Så du må laga en domscene eller spella på Tg! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Heh, jeg har stått i kø to ganger, stilte meg i ny kø når jeg fant ut at jeg trengte flere billetter. :-P Når stilte dere dere i kø? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Dersom dykk sjekker #tg på efnet så ser dykk at det er 0 billetter igjen. Den topicen oppdaterer seg avogtil, dersom folk refunderer, så står det kor mange det er igjen :-) Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 jeg kom akkuratt fram i tg køen for andre gang det er 251 billetter igjen Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Andre gang i køen for meg også. Dette var merkelig, jeg gikk fra 421 plass til 1. på 6 minutter. Er det en bug i systemet eller? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Andre gang i køen for meg også. Dette var merkelig, jeg gikk fra 421 plass til 1. på 6 minutter. Er det en bug i systemet eller? Vel var sånn for meg og, ikke noe farlig bare at serverne til Partyticket henger litt etter med å sende ut mailer angående kø plass.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå