Gå til innhold

The Gathering - Bilettsystemet

Anbefalte innlegg

I en måned har jeg ligget i kø. Fra nummer 1503 og hvert time har jeg gått to plasser ned. For 4 dager siden fikk jeg beskjed om at jeg var blitt nummer 96 i kø. Nå har den stoppet momentant. Ikke beveget seg en eneste plass siden da. Noen som vet hva dette betyr? Tomt for biletter? Buggy?

Håper virkelig ikke at det er tomt for biletter. Jeg MÅ på TG i år!

:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det betyr at det ikke er flere billetter igjen. Det betyr at ingen flere kjøper billetter og at ingen detter utav køen. Det betyr igjen at du ikke rykker frem.

Derimot ble bare 4000/5300 billetter lagt ut for salg AFAIk og det kommer garantert til å bli mange flere som refunderer billetten sin når detnærmer seg TG. Ta og logg inn på partyticket.net og sjekk nåvrende status. Du er sikkert ikke spesielt langt i fra og alle som vil ha billett pleier å få det :)

Flyttes forresten til LAN-forumet

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Det betyr at det ikke er flere billetter igjen. Det betyr at ingen flere kjøper billetter og at ingen detter utav køen. Det betyr igjen at du ikke rykker frem.

Derimot ble bare 4000/5300 billetter lagt ut for salg AFAIk og det kommer garantert til å bli mange flere som refunderer billetten sin når detnærmer seg TG. Ta og logg inn på partyticket.net og sjekk nåvrende status. Du er sikkert ikke spesielt langt i fra og alle som vil ha billett pleier å få det :)

Flyttes forresten til LAN-forumet

Ok takk takk, håper du har rett. Er fremdeles nummer 96. :(

Skal sjekke forumet på Gahtering.org også.

Lenke til kommentar
jeg og noen venner og jeg vil og på TG, men er 1700 i køen, er det noen mulighet for at vi får biletter?

Nja. Da ligger du kanskje litt for langt bak. Var jeg deg ville jeg ha stilt meg i køen ASAP og håpet for det beste. Men jeg ville ikke sagt at det var garantert at du kom med, for å si det slik...

Lenke til kommentar

Er et ikke sånn at hvis en person som står klar til å bestille, ikke bestiller noe, så stopper hele greia opp...?

Altså at bare èn kan bestille om gangen, og hvis ikke han bestiller så står det stille..?

Mulig jeg tar helt feil..

UANSETT, JEG SKAP PÅ TG! :w00t:

Lenke til kommentar

hehe bare så dere VEIT er utsolgt for billeter VAnlige altså!!!

Det er Demoscene

Gamer Tickets

Noen andre jalla greier også :thumbup:

Men de over trenger approval altså godkjent demoscene maker!!

Så du må laga en domscene eller spella på Tg! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...