Mattlakk Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Nå har jeg fått til Login script til siden min hehe Også skulle jeg gjort så jeg kunne redigere index.php fra admin siden.... Bare så jeg kan redigere En tekst jeg har inni et <table> eller noe... Og Laste opp et bilde som jeg har i en annen <table> Er dette vanskelig ?? Tar gjerne imot linker Endret 16. januar 2005 av crawford Lenke til kommentar
???????? Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 For å redigere en side må du lese inn filen i f.eks. en textbox med include, og så bruk fwrite for å skrive til filen. Se php.net/fwrite Du kan gjøre det litt mer avansert ved å legge til en WYSIWYG editor, som f.eks. htmlArea. Den har kommet i en betautgave for versjon 3 som faktisk er meget imponerende. Se www.htmlarea.com Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg mener bare sånn at man kan redigere en tekst akkurat som her i forumet.. trykke ok, så oppdateres den til F.eks crawford.txt Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Då tek du berre teksten du vil redigere i ein eigen tekstfil og inkluderar den der den skal være. Når du skal redigere den treng du berre og opne tekstfila i eit textarea f.eks med PHP, og så legge til ein funksjon som gjer at når du trykker på submit-knappen køyrer fwrite osv. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Hm, kvifor skryt htmlArea-sida slik om at det er open-source, når det berre fungerar i Micro$oft Internet Explorer. Eit verkeleg flott bidrag til open-source miljøet! Endret 16. januar 2005 av objorkum Lenke til kommentar
???????? Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 For en kommentar! Slike kommentarer synes jeg ikke mye om. Hvis du skal klage på noe så burde du først sette deg inn i ting. 1. Open source betyr ikke at det skal fungere på alle os/programmer! 2. Hvis du skulle tatt deg tid til å se så ser du at den nye beta utgaven har mozilla støtte. FCKeditor er også et bra alternativ. objorkum: IKKE KLAG FØR DU TAR DEG TID TIL Å LESE LITT OM NOE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå