Andeby Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 jeg har 3 sponsorer men har ikke kjørt et outrun race kan jeg få split hoods alikevel Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 prøv forstår ikke vha du mente med det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 vel hakke spillet men, ville tro at dersom muligheten var "åpen" for å spille hood(?) så skulle man lett se det? eg ekke rette duden å spørre om dette, var i litt bad humør da eg skrev det forrige extreemt innholdsrike svaret No harm ment Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 ja du vil få split hood... men du går glipp av en del unique parts.... Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) spille hood(?) spille hoods. hoods er pansere da Endret 14. februar 2005 av snoop dogg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 spille hood(?) spille hoods. hoods er panser da såpass engelsk kan eg, men eg skreiv det spørsmålet der pga vakke sikker om det var hood du spurte om. Er man lat så er man lat :!: Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 ja du vil få split hood... men du går glipp av en del unique parts.... får jeg widebodykits og split dors ogso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå