Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hva er forskjellen på varm og kald katode? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 varmen..altså en kald katode produserer ikke noe varme, å dermed varmen ikke katoden opp luften i kabinettet ditt... Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 varmen..altså en kald katode produserer ikke noe varme, å dermed varmen ikke katoden opp luften i kabinettet ditt... Gå for kald Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Roger That! Er denne her noe og satse på? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Jeg missliker to forskjellige farger i ett kabinett, viss de ikke er separert fra hverandre. Har ikke noen erfaring med de katodene. Offtopic: Burde ikke dette vært under case-mods? Endret 16. januar 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Er denne kald eller varm katode? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Mine jeg kjøpte på microplex var kald de første måndene men så ble dem veldig varm, ikke til å anbefale.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 @trådstarter: Kjøp Sunbeam Kald-katode, de er utrolig gode F. eks2 slike og en sånn en Sunbeam blir heller ikke serlig varme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå