Bytex Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Er primært en metal-fyr, og det er så mye bra fra 80-tallet at favorittlåt blir vanskelig. Men innen synthpop står Duran Duran - Rio høyt på lista. Liker den karakteristiske stemmen til Simon Lebon, og den herlige random arpeggioen fra en Roland Jupiter-8 (en av de beste synthene noensinne) som går gjennom hele sangen. Er litt synth-geek jeg Endret 18. januar 2005 av Bitex Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Alphaville - Forever young Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Artist? - Copacabana Barry Manilow Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 "Annie Lennox - There must be an angel" er den beste noensinne... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Forever Young er 90-tallspop. Den raste på 10 i skuddet når jeg gikk i ungdomsskolen på starten av 90-åra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Men at work med "Down under", Midnight Oil med "Beds are burning" og Europe med "The final countdown" summerer 80-tallet ganske godt for meg Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Digger også: The Cure - Friday I'm in love After The Fire - 1980-F B 52's - Love shack Billy Idol - Rebel yell Blondie - Maria Billy Ocean - When the going gets tough Bruce Springsteen - Human touch David Bowie - China gir Doobie Brothers - Long train running Duran Duran - A view to a kill Erasure - Send me an angel Extreme - More than words Frankie Goes To Hollywood - The power of love Genesis - Jesus he knows me Harold Faltermeyer - Axel F Kim Wilde - Kids in America Kim Carnes - Bette Davis eyes Madonna - La isla bonita Michael Jackson - Rock with you Münchener Freiheit - Every time Shakin' Stevens - You drive me crazy Soft Cell - Tainted love + mange flere! Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Misfits - Hybrid moments Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Thompson Twins - Doctor! Doctor! er bra Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Er primært en metal-fyr, og det er så mye bra fra 80-tallet at favorittlåt blir vanskelig. Men innen synthpop står Duran Duran - Rio høyt på lista.Liker den karakteristiske stemmen til Simon Lebon, og den herlige random arpeggioen fra en Roland Jupiter-8 (en av de beste synthene noensinne) som går gjennom hele sangen. Er litt synth-geek jeg Hvis du liker 80-talls synth-pop bør du se nærmere på Propaganda og plata A Secret Wish Den har bl.a. den fortreffelige låta P-Machinery. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Forever Young er 90-tallspop. Den raste på 10 i skuddet når jeg gikk i ungdomsskolen på starten av 90-åra. Kom ikke Forever Young ut i 1984? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Yes it is! In '87, Huey released this, Fore, their most accomplished album. I think their undisputed masterpiece is "Hip to be Square", a song so catchy, most people probably don't listen to the lyrics. But they should, because it's not just about the pleasures of conformity, and the importance of trends, it's also a personal statement about the band itself. Som jeg skulle ha sagt det selv. Trodde dog "Fore" kom ut i 86. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Funkytown! Er ikke sikker hva gruppen heter, men den sangen swinger! Er ikke det 60' eller 70' talls pop a? Laura Branigan - Self Control Wang Chung - Dance Hall Days Disse to er forresten fra Vice City Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Forever Young er 90-tallspop. Den raste på 10 i skuddet når jeg gikk i ungdomsskolen på starten av 90-åra. Kom ikke Forever Young ut i 1984? Forever Young kom nok ut rundt 1984, vi danset mye til den på klassefester på barneskolen! Ellers komer man ikke utenom noen Prince låter: Little Red Corvette Purple Rain Rasberry Beret Kiss Girsl And Boys For ikke å glemme Depeche Mode og Never let me down again, kongesang. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 For ikke å glemme Depeche Mode og Never let me down again, kongesang. Gruppa Farmer Boys har en ganske morsom versjon av den. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Ååååå, 80 tallet! Marillon - Kayleigh Michael Jackson - Beat It Toto - Africa Iron Maiden - 2 Minutes To Midnight Inxs - Never Tear Us Apart Tears For Fears - Head Over Heels Joy Division - Love Will Tear Us Apart Dead Kennedys - Holidays In Kambodia David Bowie - Ashes To Ashes Blondie - Call Me Kim Carnes - Bette Davis Eyes Hall & Oates - Out of Touch Toto - Rosanna Laura Branigan - Gloria Yes - Owner Of A Lonely Heart Mr. Mister - Broken Wings Richard Marx - Right Here Waiting Det var alt jeg kom på nå. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Starship - We Built This City Den synes jeg er grusom. Den absolutt største favorittsangen min fra 80'tallet må være Hey Matthew av Karel Fialka Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Her er noen av mine: Dead Kennedys Too Drunk To Fuck Bad Religion You [Raga Rockers Drept Kjendis Veldig enig i disse. Vil ha med The Ramones - Garden Of Serenity også. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Madness - Our House står også høyt i kurs Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Forever Young er 90-tallspop. Den raste på 10 i skuddet når jeg gikk i ungdomsskolen på starten av 90-åra. Kom ikke Forever Young ut i 1984? Han snakker nok om remixen som kom ut. Det er ofte sånn at folk ikke vet at mange av dagens hiter bare er "pusset på". Forever Young ble gitt ut av Alphaville i 1984. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå