Loeb Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ja hva er deres favoritt sang(er) fra 80-tallet? Her er noen av mine favoritter. Mr. Mister - Kyrie Marillion - Kayleigh Paul Simon - You Can Call Me Al Hall & Oates - Out Of Touch The Outfield - Your Love Men At Work - Down Under Toto - Africa Van Halen - Right Now Phil Collins - You Can't Hurry Love Yes - Owner Of A Lonely Heart Starship - We Built This City Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ottawan - D.I.S.C.O Thompson Twins - Doctor! Doctor! The Return - Bye Bye Johnny Baltimora - Tarzan boy Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Toto - Africa Toto - Hold The Line Metallica - Master of Puppets Metallica - Fade to Black hører egentlig ikke så mye på 80 talls musikk føles nesten at det tiåret var en nedgangstid (ihvertfall for populærmusikk) Endret 18. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Iron maiden - run to the hills og the trooper Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 hører egentlig ikke så mye på 80 talls musikk føles nesten at det tiåret var en nedgangstid 80-talls musikk er jo herlig da. Fikk egentlig først opp ørene for 80s når jeg spilte GTA Vice City etter det har jeg alltid likt 80s Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Her er noen av mine: Reagan Youth Degenerated Dead Kennedys Too Drunk To Fuck Embrace Can't Forgive Fugazi Waiting Room Bad Brains Big Take Over Bad Religion You The Ramones Palisades Park Motörhead Killed By Death The Misfits Halloween Danzig Twist Of Cain Guns N' Roses Nice Boys AC/DC Heatseeker Saxon Princess Of The Night Judas Priest Electric Eye Danzig Mother Metallica Seek & Destroy Iron Maiden The Number of the Beast Raga Rockers Drept Kjendis The Smiths Still Ill The Cure A Forest Dire Straits Walk Of Life The Sisters of Mercy 1959 2 Live Crew The Fuck Shop N.W.A. Straight Outta Compton Culture Club Karma Chameleon Tracy Chapman Talkin' Bout A Revolution men det er jo mange, mange flere... Endret 16. januar 2005 av OBServer Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Her er mine favoritter: Manowar - Blow yor speakers Manowar - Carry on Manowar - Kings of metal Toto - Africa Toto - Rosanna Toto - Hold the line The Ramones - Rock and roll highschool Metallica - Master of puppets Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Haha, Ikke glem Nitro - Freight Train da Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Funkytown! Er ikke sikker hva gruppen heter, men den sangen swinger! Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Cyndi Lauper - Time after time Men at work - Down under Alphaville - Forever Young Toto - Africa Foreigner - I want to know what love is Foreigner - Cold as ice Scorpions - Wind of change Lenke til kommentar
sixx Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Iron Maiden-The number of the beast slayer-angel of death Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Pink Floyd - Learning to fly Reo Speedwagon - Keep on loving you Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Samantha Fox- Touch me! Blir bare kulere og kulere den låta... Lenke til kommentar
ML Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 ozzy osbourne - crazy train yngwie malmsteen - deja vu def leppard - billy's got a gun Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 crying in the rain med,,savage garden? og touch me med samme artist. minner meg om sonmmerferie til haukeli med foreldre og den 7 år eldre broren min. Alice cooper- Poison. Minner meg om fine damer og pupper. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Metallica - en eller annen sang fra kill em' all til justice. vanskelig å velge en sang av så mange bra Lenke til kommentar
johnj Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Funkytown! Er ikke sikker hva gruppen heter, men den sangen swinger! Lipps Inc. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Pink Floyd - Learning to fly Ah, hvordan kunne eg glemme den! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Wham! - Club Tropicano (tror den er fra 80?) Artist? - Copacabana Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Slayer - Postmortem/Raining Blood Ellers er mange andre gode eksempler nevnt, som Pink Floyd, Toto og Dire Straits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå