Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Mobyson?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har hatt Mobyson siden sommeren... Ble litt surr da jeg skulle bytte fra telenor til mobyson, men det var telenor sin feil. De har jo ekstremt lave priser!!! har regnet ut litt på det og jeg bruker halvparten så lite penger nå som før (på mobil...) Det eneste som er litt dumt er at det er vanskelig å vite hvor mye man har igjen på "kortet". Du får bare beskjed når du skal ringe til noen (når du har under 20 kr igjen), så man får ikke noe melding som jeg trodde jeg skulle gjøre når det var 20 kr igjen,... :roll:

Men alt i alt enialt "kontatkort" :thumbup:

Lenke til kommentar

Veldig fornøyd selv, lett å kontrollere hva man har på konto (*150# GRATIS) eller på "Min side" hos Mobyson. Ingen problemer, svarer raskt på mail etc. God oppfølging, gjennomføring på "Min side" hos Mobyson. De og Talkmore er klart billigst. Etablering avgift er klart rimeligst hos Mobyson.

Lenke til kommentar

Jeg er Mobyson nybegynner men er hittil svært fornøyd. De tilbyr akkurat de samme tjenestene som mitt NetCom Kontant gjorde før, bare til langt lavere priser.

 

Jeg digger konseptet med forhåndsbetaling og såkalt "internettbasert" mobilabbonement, ikke bare fra Mobyson men også de andre. Egentlig stor det mellom Talkmore og Mobyson for meg, men vippet over i Mobyson sin favør pga GPSR-prisene.

 

Det er forresten en helt artikkel her på amobil.no om disse internettbaserte mobilabbonementene. Den er riktignok nesten et halvt år gammel men jeg tror ikke det er mye som har endret seg siden da.

 

Edit link: http://amobil.no/art.php?artikkelid=9786

 

PS. Telenor ringte mer her om dagen og spurte om jeg kunne tenke meg å høre mer om deres mobilabb. Jeg svarte ja i visshet om at de ikke kunne tilby noe bedre. Dama spurte hvilket abb jeg hadde fra før og hvorfor jeg hadde valgt Mobyson. Svaret var pris, så spurte jeg om de kunne tilby noe lavere enn 84øre/minutt: nei, men de hadde noe til 89øre. Oki, men da har dere kanskje noen andre fordeler? Hvordan er det f.eks månedspris spurte jeg.. Ups.. langt over hundrelappen.. Jeg betaler null hos mobyson. Hva med bindingstid da? 1 år? Ups, jeg har ingen bindingstid i det hele tatt. Og meldingspris.. Ups, jeg har jo mye lavere enn det. Dama gikk tom for argumenter og sa jaja.. Da får du ha en fin kveld da.. :-) Jeg sa det samme til henne og hun la på. Hehe.. Ikke ofte at telefonselgere skjønner at de selger møkk for prisen av gull og selv tar initiativet til å legge på. hehe.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Jammen bestilte jeg ikke Mobyson nå jeg også! :)

Jeg har hatt Telenor Privat i mange år nå (snakk om penger ut av vinduet), og det ringte en dame fra Telenor for ikke så lenge siden og ville tilby meg 1000 kr for å binde meg i ett år. Jeg svarte nei, men jeg fikk til gjengjeldt 50 gratis SMS pr måneden i 3 mnd. Det var jo forsåvidt hyggelig, da tjener jeg jo nesten inn månedsavgiften... :p

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

Har bestilit Mobyson og blir portert om en god uke. Synes det har tatt veldig lang tid - bestilte siste uka før jul, og fikk simkort og velkomstbrev den 28. desember. Betalte en av de første dagene på nyåret, og først for noen dager siden fikk jeg beskjed om at porteringen skal skje om en uke...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
har hatt Mobyson siden sommeren... Ble litt surr da jeg skulle bytte fra telenor til mobyson, men det var telenor sin feil. De har jo ekstremt lave priser!!! har regnet ut litt på det og jeg bruker halvparten så lite penger nå som før (på mobil...) Det eneste som er litt dumt er at det er vanskelig å vite hvor mye man har igjen på "kortet". Du får bare beskjed når du skal ringe til noen (når du har under 20 kr igjen), så man får ikke noe melding som jeg trodde jeg skulle gjøre når det var 20 kr igjen,... :roll:

Men alt i alt enialt "kontatkort" :thumbup:

*150#

Lenke til kommentar

Har hatt Mobyson siden slutten av sommer'n, fornøyd jeg.

Til tross for at jeg aldri har brukt så mye penger på mobilen som jeg gjør nå, men "det er jo så billig!!".

Så det blir til at man heller ringer fremfor å sende meldinger, prater en halvtime fordi det er billig, såh...

Men vil nå anbefale Mobyson, ja ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...