Snafu_pimp Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Topic sier det meste , men det jeg mener er hvordan kan jeg bruke foreksempel et tastatur eller mus på min xbox?? Kom gjerne med andre ting jeg kan bruke med denne kabelen, Denne kabelen jeg tenker på Lenke til kommentar
G-M-L Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Så lenge du ikke kjører Linux på Xbox'en din er det ikke så veldig mye spennende du kan bruke denne kabelen til. Mulig du får brukt tastatur i Avalaunch (IRC) .... Lenke til kommentar
Snafu_pimp Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Så lenge du ikke kjører Linux på Xbox'en din er det ikke så veldig mye spennende du kan bruke denne kabelen til.Mulig du får brukt tastatur i Avalaunch (IRC) .... Noen som har en veileder til hvordan ha linux på Xbox?? Lenke til kommentar
G-M-L Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Gå hit: Gentoox Der finner du en Linux installasjon for Xbox. Dem har også en veldig bra Linux basert multimedia center. (MCE) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå