Kurt P Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Heisann i går så opplevde jeg at 5 min etter restart av pcn, så stoppa alt av internett forbindelse til pcn min.. Jeg falt riktignok ikke ut av msn, men ingen av beskjedene kom fram, og alt annet av internett forbindelse fungerte ikke.. Så jeg restarta router, adsl modem og pcn.. Men etter 5 minutter igjen, så fungerte ingenting, akkurat som forrige gang. Så prøvde jeg de andre pcne som var koblet til routeren og de fungerte helt fint. Det betyr at det er pcn min det er noe gærlig med. Men jeg er tilkoblet til LAN og finner de andre pcne på nettverket. Hva kan være gærlig ? Er nettverkskortet mitt ødelagt ? Det er Broadcom Gigabit Integrert nettverkskort. Trenger hjelp ! Lenke til kommentar
ferik Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det er iallefall ikke nettverkskortet, sikker windwosen som har rota til noe, kan hende virus eller spyware... Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 skal prøve å formatere og legge inn xp pro sp 2.. satser på at ting ordner seg da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå