Gå til innhold

Skal sjøpe kabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de 3 1/2 som er eksterne har deksel som kan skrues vekk i fronten og som kan brukes til Diskettstasjoner eller brukes til harddisker om man ikke tar de vekk.

Edit; ser på kabinettet som du har lagt ut link til at om du skal kjøpe flere Vifter enn det som er montert så må du kjøpe ekstraskruer som koster 50 Kr for fire stk.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
Edit: det er standard på nesten alle miditower, skal du ha mer plass så gå for et fulltower, kan jeg få anbefale et Lian li ? :thumbup:

Eg trenge dessverre å holda meg innenfor ein viss prisklasse, men eg har sett på mange Lian Li. men litt dyrt

Takke og bukke for svara dokkas

Lenke til kommentar

Er en del kabinetter so mselges uten strømforsyning og kan komme godt over den prisen du har satt, om du da ikke har en strømforsyning fra før.

Edit: Det kabinettet du har valgt fungere sikkert greit. Men om du har strømforsyning og slikt så ville jeg valgt ett chieftec kabinett. da disse er veldig vra innvendig og jobbe i samt at de har bra med disk plasser.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

Om du har ett HK som er atx standard så passer det i alle kabinett merket det.

Edit: Atx er den mest brukte standarden, finnes også Extended ATX, Micro ATX, ITX (barebone), AT som er den gamle standarden som ble brukt før atx kom.

(kan hende jeg har glemt noen)

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
Edit: det er standard på nesten alle miditower, skal du ha mer plass så gå for et fulltower, kan jeg få anbefale et  Lian li:thumbup:

Eg trenge dessverre å holda meg innenfor ein viss prisklasse, men eg har sett på mange Lian Li. men litt dyrt

Takke og bukke for svara dokkas

javell, men husk og informer omm dette før, (hvis du skal starte en ny trå i fremtiden mener jeg :thumbup: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...