spocks Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei til dere. Er det noen brukere av Pinnacle Studio 8. Har brukt Studio 8 i 1 år, men har i det siste fått store problemer med versjon 8. Etter å ha editert filmen, så skal jeg lage vcd eller dvd, så begynner programmet å lage endringene, for så å stoppe opp, pc-en skrur seg av og starter på nytt av seg selv. Har nettop formatert harddisken, for å legge alle programmer inn på nytt, men problemet kom igjen!! Er det noen som har opplevd dette selv? Tenker på å kjøpe med studio 9, men synes det er dumt å kjøpe programmet hvis det ikke hjelper! Tips taes i mot med stor takk Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 1. Spørsmålet hører bedre hjemme i videoredigeringsforumet. 2. Studio 9 er mer stabilt enn Studio 8. Det er en fair sjans for at oppgradering vil løse problemet ditt. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Sannsynligvis hw eller driverproblem. Dårlig minne, eller maskina blir for varm, kanskje? Uansett har du vel feilpostet litt... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Flyttes til rett forum Lenke til kommentar
andeik Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Pinnacle Studio er ustabilt! Drit i det! Kjøp/last ned noe mer avansert. Du får bedre filmer uten pinnacle, du sparer tid og du får et stabilt program Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Test Pinnacle 9 plus v9.3. Den fungere på min maskin. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Test Pinnacle 9 plus v9.3. Den fungere på min maskin. Enig. Samme erfaring (Studio 8 var vesentlig mer ustabil.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå