Gå til innhold

Forskning er noe som er utrolig spennende.

Anbefalte innlegg

Er selv hobby-astronom, og kunne ikke tenkt meg og holde på med noe annet i fritiden. Alltid vært opptatt av det mystiske og ukjente. Noen andre som har lyst og joine et "Science-Community" som akkurat er satt opp. Uannsett hvilken forskning du liker vil du finne det der. Enten det er astronomi, geologi eller det paranormale. La oss få det skikkelig opp og gå, slik at alle som er innteresert får muligheten til og lære, komme med egne teorier og virkelig utvikle seg. Dere som er innteresert, kan melde seg inn i selskapet; Fatal Community Of Science.

Forsknings Forum i Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kikket igjennom forumet. Det var ganske tynt. Hvorfor ikke heller bruke dette forumet inntil det eventuelt måtte bli for mye trafikk?

Har du gjort deg noen tanker om hvor/hvordan du kommer i inngrep med forskere for kommentarer?

Eh...hva betyr hvor/hvordan du kommer i inngrep?

Lenke til kommentar

Alltid skal folk være så negative, forvente effektivitet osv istedenfor og komme med noe konstruktivt selv istedenfor og klage. No har det seg at forumet er akkurat startet, trenger komme igang, finne kilder få kontakt med kilder osv. Vi ungdommer er altfor forvendt, bruk og kast samfunnet, vi setter ikke pris på ting som de er, slik de gjorde før. Tror folk kommer til og oppdage at det var bedre før. Et bittelite eksempel. Ta flashsidene, ja de med de grusomme lydene når du beveger pointeren over en link, eller tiden det tar og laste opp slike sider. Er det ikke bedre med minst mulig lyder/bråk på siden. Det er ikke bestandig utviklingen går den veien vi ønsker eller trenger, men vi blir pådyttet dette. Jeg er ihvertfall begynt og bli lei enkelte inovasjoners moderniseringer, hele tiden noe nytt.

Vel, sidene mine er ihvertfall der, hvis noen er interesert, selv etter negativ omtale fra forståsegpåere. Takk.

Lenke til kommentar

Neida, jeg er langt ifra negativ, tvert om føler jeg det er en kontruktiv kommentar å først bygge opp en kritisk masse f.eks. her hvor dekningen er større, før en eventuelt flytter over. Du har også mye konkurranse fra diverse Usenet News-grupper som har eksistert i kanskje 20 år.

Videre var innspillet om forskere også ment å være konstruktivt, usikker på hvordan dette kan oppfattes som "negativ omtale fra forståsegpåere".

Derimot er vi enige i at det finnes anti-innovasjoner som støyende flashsider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...