Tjofle Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 En viktig ting: Du MÅ ha floppy for å instalere OS på S-ATA. Jeg måtte ihvertfall pga windows installeren fant ikke HDDen. Så brukte jeg min gamle Cyrix 300 fra `98, la S-ATA drivere fra HK CDen over på en floppyen, så brukte jeg den under windows instaleringa.... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hun trenger ikke 9600XT (men 5700LE eller noe billig) Er uenig der! The Sims 2 er et spill som ofte er veldig populært blant jentene og det krever faktisk litt. Siden hun skal ha en LCD-skjerm med en nativ oppløsning på 1280x1024 så hadde det vært fint å ha et skjermkort som klarer denne oppløsningen i de aktuelle spillene. The sims krever faktisk en god del av en data, spesielt på grafikk fronten. Har overklokka skjermkortet mitt ganske mye (ikke det at skjermkortet er noe super-bra) men allikevel kan det ikke være veldig mang detaljer Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det aner meg at hun vil kunne irritere seg over støy, så hva med å tenke på det i valg av kabinett? (Dama mi er faktisk glad for at jeg driver å bestiller ny pc selv, men jeg fikk bare lov å gjøre det om den ble stillere Ok da.) Og artic solencer er jo et slikt, koster 795 med dugelig psu. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 PC'n de selger på COOP Prix nå er mer en bra nok vil jeg si Ikke spesielt "skryte faktor" men den er ganske billig da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå