Gå til innhold

DVD Shrink feil på NEC-3500

Kenti

Anbefalte innlegg

Får en feilmelding under encodingen på noen av filmene mine som jeg har tatt backup av. Denne oppstår alltid når DVD Shrink(v3.2) er 99% ferdig med encodingen. Tenkte først at det var leseproblemer med NEC-spilleren (ND3500), men en kamerat har den samme, og vi har der brukt DVD Shrink uten problemer.

Noen som vet hva dette er? Software eller hardware-relatert?

Feilmelding:

post-26-1105867019_thumb.jpg

Endret av Kenti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, jeg har lest litt rundt her om DVD Decrypter og fjerning av kopisperre. Selv om det ikke ser ut til at jeg har det problemet, så er det mange som foretrekker v2.3 foran den nye, v3.2. Den eldre versjonen skal altså være bedre..

Det som er litt snodig er at selv om denne feilmeldingen dukker opp på slutten, lager den en .iso-fil av filmen. Den kan jeg da brenne med Nero, og den fungerer fint..

Lenke til kommentar

Prøve å legger over filmen med DVD Decrypter også nå, men da får jeg noen andre feilmeldinger. Har prøvd med "mode" på både "File" og "IFO".

Noen som vet hva dette kan være? Kan ikke være brenneren? Eller at det sitter en sur Celeron 2.4Ghz i maskinen? Er en Dell-maskin...

E 19:54:36 Failed to read Sector 127136 - No Seek Complete

E 19:54:36 Operation Failed! - Duration: 00:02:35

E 19:54:36 Average Read Rate: 455 KB/s (0.3x) - Maximum Read Rate: 1 404 KB/s (1.0x)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...