steeg Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 kjøpte lcd skjerm fra hammar elektronikk(ferdig lodda) problemet starta da jeg skulle installere driver til lpt1 porten for å få greia til å funke. hvordan i huleste gjør man det?.noen som har erfaring med sånt? ja,jeg er fersk i det her.har googlet meg gjennom x antall sider men det virker som det er piece of cake, for det er ingen veiledning til problemet mitt hvertfall. håper det er noen som kan hjelpe før jeg røsker ut dritten å bruker hammeren Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) King_Mephisto to the rescue!!! last ned denne. Etter du har installert den, reboot. Og kjør LCD program. Jeg bruker LCD Smartie Edit: Jo! Velkommen til det vakre forumet vårt Edit 2: hvis du bruker LCD smartie, så må du huske å sette til "parallel (HD44789)" inne i LCD smartie. Endret 16. januar 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
steeg Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 joa,takk for svar.MEN det hjelper så lite.får ikke opp noe på skjermen.skal jeg skrive noe inn i port i/o? eller er det innstillinger i bios? hmm,detta var sannelig ikke lett å skjønne. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Det er ikke bare å legge inn port i/o drivere, du må konfiigurere riktig på LCD smartie... Her er hvordan det ser ut hos meg. PS. For å forsikre at du har forstått meg riktig: Du MÅ ha LCD smartie eller noen andre program for å drive displayet, ikke BARE driverne... Lenke til kommentar
steeg Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 takk skal du ha.no funker det.hadde satt feil portnr.(768) men nå funker det fint Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Velkommen til det vakre forumet vårt han har vært medlem i 3 år hvilken cd skjerm er det snakk om her? sånn liten som du fester på kabinettet? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Velkommen til det vakre forumet vårt han har vært medlem i 3 år hvilken cd skjerm er det snakk om her? sånn liten som du fester på kabinettet? slik en Hehe, så ikke at han hadde vært medlem så lenge... Så at han bare hadde en post, og gikk ut ifra at han var ny... Lenke til kommentar
steeg Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 kan vel være medlem uten å poste hele tida? fikk iallefall hjelp til det jeg trengte,takker King_mephisto for det! har liksom aldri hatt noe vettugt å komme med i forumet,så da er det vel like godt å holde k....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå