Prelude Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 sitter her med en HP Pavilion ZE4351EA som jeg trenger en del reservedeler til, men er litt i tvil på hvor jeg kan få tak i reservedeler. jeg ser på hp.no's sider at dem annbefaler to reservedele- butikker/bedrifter her i norge men jeg kan ikke si jeg blir noe særlig klok på dei sidene som er oppført. for det første, EET har ikke modellen jeg har i listen over tilgjengelige deler, samt jeg får ikke oppført noen pris på noe som helst av det som blir vist, får bare 'henter' - - '*', og jeg mistenker at jeg må være innlogget for å se prisene men der er ikke noen registreringsside som jeg kan se. så jeg mistenker EET for å være en grossist som leverer til bedrifter. den andre butikken som er oppført på HP.no's sider er MK Electronics. der må jeg logge inn for å se webshoppen og dem har en registreringsside. den siden må fyllest ut med bedrift, administrator og mye annet dill og deres sider står det også 'Resellers may also apply for a webshop login.' så her er det ikke noe å hente.. begge bedriftene har oppført tlf-nr man kan ringe til, men selve tanken på å havne i telefonkø med råtten ventemusikk bare for å møte en surpomp som stod opp med feil fot og få dagen min ruinert får meg til å grøsse.. dessuten så er det ikke alle som faktisk er oppe i vanlig kontortid så en nettbutikk hadde vært å foretrukke. en annen ting, jeg liker å se bilde av hva jeg kjøper, så jeg kan være sikker på at jeg får det jeg faktisk vil ha.. så, etter flere timer i google uten å finne noe av intresse, er det noen som vet om noen steder her i norge man kan handle reservedeler til en HP Pavilion maskin på nettet? delene jeg er på jakt etter er ett norskt tastatur, touchpad, batteri og dvd-rw spiller(det stod en combo dvd/cd-rw, men når man først bytter så hvorfor ikke oppgradere litt mens man holder på. ) (maskinen har blitt dynket i ca 1/2L vin, og dette har fått stått i en måneds tid å trekke. en grundig rens fikk vekket maskinen til live igjen men som forventet ikke alt fungerte igjen.) forresten, ett lite sidesprang. er det mulig å bytte cpu på denne maskinen? det står en Intel mobile Celeron på 2.2ghz i maskinen og den cpu'en virker litt vel laber i enkelte situasjoner.. Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 hvis vin er infisert i maskinen,så har jeg inget anet forslag enn å ta ett par akevitt som motbrann.(Glupe ord ifølge Rhesus Minus) Har ikke bedre forslag enn det akkurat for øyeblikket. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 sveinsel, mulig jeg er blint av trøtthet eller noe sånt, men den butikken kanjeg ikke si hadde noe av interesse for min del.. Texas ett par shotter med 2-26 gjorde underverker, du burde prøve det en dag, kanskje hodet ditt og vil klarne Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Fagområder =>Maskinvare=>PC og du vil se at denne gruppen er forhandlere (representanter) for HP. Vi har en avdeling her i området og de fikser tak i det man har bruk for..... Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Har du en infocare avdeling der du bor? Stikk innom der og bestill delene du trenger. De bistår med montering om du skulle trenge det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå