Arctic Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Jeg har sett så mye prat om høytrykkspylere i det siste... så jeg tenkte det var på tide og lære bort en av sommerens store slagere! Selvfølgelig oppfunnet av meg Du trenger som tittelen sier, en trillebår, og en høytrykkspyler - jo kraftigere, jo bedre. Så legger du tillebåren på hode, og retter vannstrålen mot hjulet. En avstand på et par cm er passe... Nå vil du sannsynligvis oppnå supersoniske hastigheter i hagen din! Dette trikset går også på en sykkelpedal, men de har etter min mening litt for lite "masse" til at det blir gøy. Jeg har ikke prøvd et sykkelhjul, men noen må gjerne prøve... Have fun Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Har prøvd - sprengte speedometeret (ja, jeg hadde det en gang, rundt 10 - 12 år siden). Var litt kast i hjulet, så jeg klarte ikke å holde sykkelen. Mista'n, blå røyk fra asfalten(!) og rett til skogs. =) Lenke til kommentar
Padrel Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Dette må prøves........sykkelhjul da, for det andre har man jo prøvd før såklart. Man kjeder seg jo selfølgelig noe grusomt når man i det hele tatt gidder å lese i denne delen av forumet, så det er bra med forslag til ting man kan more seg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå