skummetmelk Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei Finnes det et program som kan ta bilde av skjerm når jeg ser dvd? Har forsøkt Image Capture og Snapz Pro2, men ingen ser ut til å fungere. Dette har kanskje noe med copyright å gjøre? Det hadde uansett vært en svært nyttig funksjon for meg da jeg jobber mye med lyssetting/foto/film. Fin måte å dokumentere ting på... Hilsen frustrert Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 på mange av videoprogrammene er det joen egen knapp og/eller tast til snapshot Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei Finnes det et program som kan ta bilde av skjerm når jeg ser dvd? Har forsøkt Image Capture og Snapz Pro2, men ingen ser ut til å fungere. Dette har kanskje noe med copyright å gjøre? Det hadde uansett vært en svært nyttig funksjon for meg da jeg jobber mye med lyssetting/foto/film. Fin måte å dokumentere ting på... Hilsen frustrert Det har nok med copyright og sleske sperrer i DVD-avspillingsprogrammet du bruker. Forsøk å bruke videoavspilleren VLC og ta skjermskudd av VLC-vinduet når det spiller. Et par hint: Eple-shift-4-space lar deg velge et vindu du vil ta bilde av, mens eple-shift-4 lar deg markere et område å ta bilde av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå