Vallhall Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei dere Hva pokker kan være galt når jeg ikke får til å brenne cd/dvder i XP? Får en melding om at det ikke er plate i stajson, noen som har peiling på dette? Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Tips nummer 1. Ikke bruk windows til å brenne cdr. Det er noe av det dårligre til å brenne. Skaff deg heller et brenne program som nero f.eks. Ellers ville jeg gjette på feil driver? Men dette er skudd i blinde Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Brenner du ved hjelp av XP, eller annet brenneprogram? Kan vel tenkes at brenneren ikke liker akkurat den typen du har satt i... Eneste jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Takker for svar Vel, jeg har jo brent før da uten problem og jeg har aldri (tror jeg) brukt noe program for brenning, det er veeeldig lenge siden sist jeg brente. og samme platene som jeg brukte før Brenneren er en Benq DW 800a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå