Paulex Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Nå kom det endelig. Dette er mitt føreste kamera og jeg lurer på noen ting. Hva burde jeg vite om det? Og er det mulig å få av det orange lyset som lyser når jeg trykker inn knappen en smule? Og hvordan får jeg klare bilder nærme? Hilsen kamera dummie paulex Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Det orange lyset er teknologien som gjør at du kan ta skarpe bilder. Finn bilde av en blomst ved en avn knappene på kamera, det er MACRO modus..det gjør at du kan ta nærbilder. AKIRA Lenke til kommentar
whoi Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 For å skru av den orange lampa så går du inn i setup og setter AF Illuminator til Off. Jeg fikk mitt P150 for bare noen dager siden, og det er mitt første kamera også. Jeg har lekt meg med de manuelle innstillingene, og har lært masse! Veldig artig kamera! Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Det orange lyset er teknologien som gjør at du kan ta skarpe bilder. Finn bilde av en blomst ved en avn knappene på kamera, det er MACRO modus..det gjør at du kan ta nærbilder. AKIRA Hmm, jeg tok på denne, men det er fortsatt ganske uklart =\ Lenke til kommentar
whoi Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Makroen er vel beregna til å ta bilder ned til 5-6cm avstand. Jeg tok nettopp et bilde av tastaturet på 5cm, målt med målebånd Synes det ser ganske klart ut jeg. Er litt mørkt på grunn av dårlig belysning på rommet mitt. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Joda, det funker bedere nå, fant bare ut av at hvis en holder en liten ting nærme, er det kun det bak som blir klart. Lenke til kommentar
dsf Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 hvorfor alle de mega-pixel, P150 mio.pixel, -er P100 ikke det samme bare kun med 5mio.pixel og lidt andet. så kan man jo også sparer penge! men har i nogle erfaringer med T3, er det ikke lige så godt om P100. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå