silverfox Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Skal ta en backup av store mengder mp3 filer, men alle brenne programmene jeg har til dette formålet blir for tidkrevende å bruke. Ønsker et program som automatisk deler opp filene til X antall dvd plater. Det blir for mye arbeid å fylle en og en plate manuelt. Finnes det noe program der du f.eks kan dra over 75 gb med mp3 og få en oversikt over hvor mange dvd plater du trenger for å brenne disse ? Og deretter bare mate dvd brenneren med plater til jobben er gjort. Mr Lurel Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 hvis du har 75 gb,så kan det ikke være så vanskelig å ta det i huet vel?? og er det virkelig så slit å fylle en dvd plate manuelt med musikk? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 prøv programmet " Burn to the Brim " http://bttb.sourceforge.net/ lykke til Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Har du prøvd å legge inn 75GB på programmet du bruker og sett om du får opp melding om at du vil trenge fleire plater? Eg gjorde sånn, med CD riktignok. Når nr.1 var full spurte programmet etter nr.2 Lenke til kommentar
silverfox Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Det var akkurat den funksjonen du nevner jeg ikke fant. Fikk bare beskjed om at det ikke var plass til flere filer. Det løste seg nå med Nero Back it up.. Takk for de ulike innspilla... Mr lurel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå